TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
15-8-2023
|
29-4-2012 10:33:29
kunne ze t ni bijbestellen?
|
|
nancy
14-9-2012
|
29-4-2012 10:35:32
Hoi Kelly,
Ik weet niet van waar je bent maar in Turnhout is er Youniek bruidsmode,daar hebben ze echt heel goedkope jurken... Je kan een kijkje nemen op hun site,ben daar ook gaan passen,heel vriendelijke mensen en je kan je jurk ook aanpassen aan jou smaak,er is daar veel mogelijk...
Succes nog,groetjes, Nancy
|
|
Nathalie
12-5-2012
|
29-4-2012 12:31:45
Hey Kelly,
Hoe jammer van het kleedje! Die Youniek mode in Turnhout is naar het schijnt inderdaad een aanrader.
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik verkoop ook een trouwkleedje (je moet maar eens naar mijn vorige berichten gaan kijken). Indien je ook maat 38 hebt, wil ik hem gerust eens mailen naar je?
De jurk was EUR 800, heb hem nooit gedragen en k zou er de helft voor vragen.
Ik zou je verder toch aanraden eens naar die winkel in Turnhout te gaan!
Via internet bestellen, zou k zelf ook niet echt durven..
Alleszins enorm veel succes eh!
groetjes,
|
|
katrien
17-8-2012
|
2-5-2012 16:34:12
hey Kelly, ik ken een goede sit op het internet en je kan ze ook gaan passen maar dat is bij mensen thuis die een klein zaakje hebben en die zijn ook heel goedkoop maar prachtig :) en de prijs loopt van de 150 tot zo duur als je wilt ;) misschien eens op de site gaan kijken? als je nova outlet typt in google vindt je het direct ;) daar heb ik mijn kleed vandaan nu alles staat er niet van op de site want mijn trouwkleed stond er ook niet op ;) miss een bezoekske waard? maar ze is wel van maasmechelen maar voor zo weinig geld vind ik het wel de moeite voor is een keer te gaan kijken ;)
groetjes katrien
|
|
Karla
28-7-2012
|
30-5-2012 21:12:20
Als je wil, mijn trouwjurk te koop maat 42/44, Pronovias Jenny: 1.950 euro (te onderhandelen). De jurk is echter nog steeds aan te passen aan jouw eigen maat, in de winkel, aangezien de jurk nog niet is aangemaakt.
samen met en sluier met kant, een ook en kroontje
http://www.pronovias.es/vestidos-novia/jenny2012.html De jurk die je koopt is dus vooral het design van de jurk. De rest is nog steeds aan te passen aan je eigen behoeften, inclusief de maat. De eerste afspraak in de winkel, nog niet geweest.De jurk kan dan geleverd worden in Juli of zelfs vroeger indien je dit vraagt in de winkel. Je kan natuurlijk al vroeger naar de winkel gaan om dan je aanpassingen aan de jurk aan te vragen.
Indien je geïnteresseerd bent in deze aanbieding, laat mij zeker iets weten.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|