Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje vrijgezellenweekend

29-4-2012 11:35:56
Hallo allemaal,
mijn getuige en vriendinnen zijn een super vrijgezellenweekendje in elkaar aan het steken. Graag zou ik ze op het einde allemaal op gepaste wijze willen bedanken. Hebben jullie een idee wat ik hen allemaal zou kunnen geven? Ik ben wel op zoek naar iets origineel :-) We zijn met een 15à20 tal personen.

Groetjes
Pascale

Pascale
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1156

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik29-4-2012 11:45:58

Hoi Pascale,

Mijn man en ik hebben de deelnemers aan onze vrijgezellen op de trouw zelf bedankt. We hadden in de zaal een tafel gezet met attributen en foto's zodat de gasten konden zien wat we juist gedaan hadden. Daarnaast hebben we ook een leuke foto van de groep uitvergroot en aan iedereen gegeven. Ze hadden het niet verwacht, maar waren wel heel blij :-)

Misschien is dat een idee?

groetjes

sofie

steffi
19-5-2012
 Meld misbruik29-4-2012 11:49:05

Wij hebben onze vrijgezellen ook achter de rug, en hij was echt super!
Wij hebben alle foto's die getrokken zijn verzameld, en dan iedereen de gekste maar mooiste foto van zichzelf in een mooie kader afgegeven als bedanking en herrinnering.
Iedereen vond dit supertof en een mooie herrinnering.

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...