TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
22-9-2012
|
29-4-2012 13:00:32
Hoi,
ik heb onze uitnodigingen ook in photoshop zelf gemaakt. Via schoonvader die in drukkerij werkt, kunnen we ze laten drukken. Dus ik denk als je naar grafische drukkerij gaat of een drukker, dat die dat wel kunnen doen hoor! Wij moeten nu gewoon nog op zoek naar bijpassende enveloppes! De adressen ga ik er dan zelf op printen.
Groetjes Karolien
|
|
sofie
15-8-2023
|
29-4-2012 13:51:23
wij gaan ook gewoon naar ne drukker. wij hebben prijzen vergeleken met internet en al de drukkers in de buurt. drukkerij is hier nog steeds t goedkoopst en dan heb je ook nog steeds de service... k zou zeggen hoor is rond! succes alvast
|
|
Ellemieke
|
29-4-2012 14:13:23
Extrafilm? (noemt nu Smartphoto denkik)
|
|
Elke
3-8-2012
|
29-4-2012 18:12:02
Hoi, dit zijn enkele sites waar ik aan denk: www.kaartje2go.nl, een collega liet haar uitnodigingen hierbij drukken en was er tevreden over (ikvheb ze zelf niet gezien) www.drukland.be, hier wil ik binnenkort iets bestellen, brochures, en ben ik wel tevreden over hun service, mijn vragen over hoe uploaden werden snel en uitgebreid beantwoord. www.zwartopwit.be, hier heb ik ook positieve dingen in het algemeen over gehoord, maar nog nooit over uitnodigingen Zelf hebben we onze save the dates en onze uitnodigingen hebben wel via vistaprint gemaakt. groetjes
|
|
Stefanie
15-9-2012
|
29-4-2012 18:19:05
Hallo, Ik heb ook onze uitnodigingen zelf gemaakt en begin nu ook op zoek te gaan bij wie ik ze best laat printen. Ik denk dit te laten doen in een copycenter waar ze tamelijk wat keuze hebben qua papier. Onze uitnodiging zal namelijk zwart-wit te drukken zijn, maar liefst op een lichtgroene achtergrond. Voor mijn werk was ik onlangs in een copycenter bij ons in de buurt, maar daar hadden ze niet de kleur dat ik wou. 'k Denk dat ik de komende weken eens binnenspring bij een paar copycenters en rondkijk welke papiersoorten en -kleuren ze beschikbaar hebben, alsook de bijpassende enveloppen. Desnoods zal ons ontwerp wat moeten aangepast worden qua kleuren indien ik echt geen lichtgroen papier vind naar mijn gedacht
|
|
Tiny
12-5-2012
|
1-5-2012 23:20:04
Hey,
Ik heb mijn trouwuitnodigingen ook zelf ontworpen in illustrator en indesign alles in pdf gezet op de maat van het kaartje en naar de drukker gegaan, is heus niet veel geld en ze zijn mooi gedaan.
Groetjes
|
|
Stefanie
15-9-2012
|
6-5-2012 19:11:57
Hallo!
Ik heb ondertussen een drukker gecontacteerd om een offerte te maken voor het drukken van ongeveer 80 uitnodigingen (2 versies). Zijn voorstel is wit papier te gebruiken (300gr), gestreken/ongestreken, full color print, afwerking met rillijn. Prijs komt op net iets meer dan 200 Euro (en dit met witte enveloppen 14x14cm). Ben hier aangenaam door verrast dus ik denk dat we toch ook bij de drukker zullen gaan.
Grtjs Stefanie
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|