Terug naar overzicht
Hey,Super dat jij er al 224 hebt. Ik blijf steken op 75. Dus nog 26 te gaan voor mij...Groetjes
Hey ann, succes alvast, ik heb er vanmiddag al 50 een lay-out gegeven, het gaat dus vooruit, maar het zal nog even duren :)
Hey Lies,maakt het eigenlijk zoveel uit of het er 365 zijn ? Zelfs al zijn het er "maar" 225, so be it, zou ik zeggen. En anders eventueel eens gaan grasduinen op sites met gedichten, daar vind je soms ook gewoon 2 lijntjes over vriendschap en liefde, meestal door amateurs online geplaatst. Wie weet kan je dààr nog wat inspiratie opdoen ?
Ghoh neen, ja, na een eindje doet dat aantal er helemaal niet meer toe hè... Al zou ik het wel leuk vinden mocht ik er geraken... Ik geef dus nog niet op :) maar bedankt voor de tip, misschien hebt dat wel!
Haha, ik wou ook voor de 365 gaan... Koppige ik...Ik stak vast op een 345 en heb daarstraks inens zoveel inspiratie gekregen dat ik het afgemaakt heb :)Nu nog een boekje maken en de lay-out doen...Waar doen jullie dat?
Hey Nathalie, blij dat ik niet de enige steenezel blijk :) Ik moet het niet bestellen ik heb een schoonmama die calligrafe en boekbindster is, en voor haar 'keppetje' doet ze alles :) wat een luxe hè....
heb jij chance seg ;)
Ik maak het mijne via kruidvat... Hier en daar een foto bij...Maar ik blijf steken op 80. Jullie hebben echt wel veel inspiratie.
Ik heb gisteren ook de site van het kruidvat geopend, heb het programme gedownloaded en ben begonnen... Maar het lettertype kreeg ik niet goed, bij bepaalde teksten wel, bij andere niet...Ik heb het dan maar opgegeven... Volgende keer meer geluk ;)Goh, veel inspiratie is veel gezegd hoor...Ben er wel al lang mee bezig ;))
Hoi bruidjes , ok ik ben voor de 365 gegaan...1 tip zorg dat je op elk moment pen en papier bij hebt.Ik ben er veel vergeten op weg en tegen dak thuis kwam om ze te typen was ik ze kwijt.veel succes
Hey Mieke, ja, dat ken ik... en meestal kom ik op eentje, het moment dat hij iets doet of zegt.. maar ja, die ben ik dus ook kwijt :(