Terug naar overzicht
Ik zou het laatste doen denk ik, ookal zitten de ouders dan in een hoek. Of je zou jullie kinderen direct naast jullie moeten zetten (aan beide kanten 1) en daarnaast pas jullie ouders. Als de kinderen dan zijn gaan slapen, kunnen jullie ouders altijd nog opschuiven.
Wij hebben een eretafel van 10 personen waarbij mijn verloofde en ik naast elkaar aan het hoofd zitten, aan mijn kant zit dan: pa, ma, getuige, vriend van getuige. Bij mijn verloofde zijn kant is het dan: ma, pa, getuige, vriendin van de getuige. Misschien is dat een optie voor jullie, met dan een kindje aan elke kant van de tafel? Je zit dan wel niet in het midden van de tafel. Bij ons zei de zaal dat deze indeling gebruikelijk is voor de eretafel...
En als je 2 (of 3 ?) lange tafels met de lange zijden tegen elkaar zet, zodat je met bredere tafel-uiteinden kan werken en daar dus meer dan 1 of 2 personen kan plaatsen ? Is dat geen mogelijkheid ?
En als je nu de getuigen naast jullie zet, jullie kinderen recht over jullie en de ouders en schoonouders naast de kinderen?