Terug naar overzicht
Niet mijn stijl, maar zeker niet lelijk. Smaken verschillen he. Maar als jij de jurk graag ziet, moet je er zeker voor gaan. Succes.
Bovenstuk : 9/10Rok : niet mijn stijl :)
Heel mooi, jammer van zoveel voile onderaan....
Ik vind het een heel erg mooie jurk. Je moet hem natuurlijk aan zien, maar het is volledig mijn ding al heb ik iets totaal anders :D
Heel mooi !
Ik vind hem wel iets hebben,en die voille is juist mooi,dus ja smaken verschillen en gewoon doen als jijzelf hem mooi vind.
ik vind het een mooie jurk! Het is in de stijl van de mijne toevallig (de stijl alleen, de jurken zijn verschillend :-) ). Ik heb de rok wel iets korter laten maken om ongelukken te vermijden: de mijne komt just tot boven de grond (2mm of zo) maar jij bent hopelijk niet zo een kluns als ik :-)
ik vind hem de max............................................
Volledig mijn smaak, zowel bovenstuk als voile, heerlijke jurk en iets dat ik ook zou kiezen !
bij mij is het wel men smaak... :) mooi bruidsjurkje!
Ook ik vind het een prachtige jurk, al zou ik hem nooit kiezen (enkel en alleen omdat het geen halterjurk is). Ik hou nl. niet van jurken zonder mouwen of kraagje of iets dergelijks maar vind de jurk op zichzelf wel bijzonder mooi, echt waar ! .
Bovenstuk is prachtig! maar de rok zou ik iets minder voile doen, en mss iets meer stof van het bovenstuk erin. Maar idd ieder zijn smaak :)