Terug naar overzicht
veel plezier op je laatste dag als ongehuwde
Hey hey, Hier ook mijn laatste dag werken! dan 2 weekjes verlof! en nog 4 dagen.... :-)Vanavond is het schieting bij ons thuis, zaterdag vrijgezellen gehad en het was super!het was 5u30 als we thuis waren, we hebben ons ferm geamuseerd ik was sneeuwwitje en mijn verloofde en kabouter :-)Nu nog de laatste zaken inorde maken en dan kunnen we er voor gaan...Lijsten van de zaal moeten nog wat aangepast worden...Nu komt het echt super dichtbij hé!groetjes!
Hallo,Ik werk nog vandaag en woensdag en dan bijna 3 weken verlof. Waarvan we 2 weken naar Florida gaan.Ja, nu zitten we op een boogscheut van 5 mei. Zalig gevoel :-)groetjes
"Vind ik leuk"
ik ben van vorige week dinsdag (24april) thuis doe nachten dus ja week werken en week niet... moet pas op 29mei terug gaan werken! mijn ventje is nu tot 22uur zijn laatste dag gaan werken!!! hier nog genoeg te doen want alles poetsen, decoreren,... :)
Bij mij was het vandaag ook de laatste dag. En nu in rechte lijn naar zaterdag met waarschijnlijk nog veel stress en ergernissen maarja we halen het wel :)
Hey Jana,Bij het lezen van je berichtje, dacht ik: He dit verhaal lijkt op het verhaal dat ik deze week gehoord heb van men verloofde die ook voor BPost werkt.Ik wens je alvast veel plezier op je laatste ongehuwde dagen.Ben heel blij voor jou dat je dan toch niet moest gaan werken.Mijn duimen zijn in ieder geval aan het duimen dat je toch mooi weer hebt op de mooiste dag van je leven. Have fun en geniet er maar ten volle van.P.S. K'heb het hele BPost-verhaal van Jantje gehoord, is mijn verloofde. Daaraan zie je dat de wereld toch heel klein is.grs,Wendy
Hey wendy!Jaja janneke en ik heb al helemaal positieve dingen gehoord van u verloofde over u! en voor jullie begint het ook te korten he! het is niet lang meer. ja het Bpost verhaal! het is niet altijd even positief maar dat zal je wel al weten ondertussen. Goh ben blij dat hier eigenlijk iemand is dat ik een beetje "ken". we hopen inderdaad op goed weer, maar zal al gewoon blij zijn dat het af en toe niet regent!en als er iets, voeg me ma toe op facebook he :)groetjes
Hey Jana,Is't echt, je doet me blozen. Wel leuk om te horen natuurlijk dat hij possitieve dingen verteld over mij Jaja, het begint stilaan te korten. Maar dat mag je ook is tegen ons Janneke zeggen want die schuift alles maar op de lange baan met de woorden "Maar lieveke we hebben toch nog tijd genoeg hé."Bpost is inderdaad niet altijd positief, maar zo is er overal wel iets hoor.Ja het is leuk dat ik ook is iemand leer kennen van in de buurt en die ik wat beter kan leren kennen.K'zal een kaarsje branden voor jullie dat het toch droog blijft op jullie mooiste dag.Maar ook al zou het misschien regenen, geniet gewoon ten volle van jullie dagje.groetjes