Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaarjes toegekomen

30-4-2012 8:52:50
Oh wat ben ik blij, ik sliep blijkbaar nog toen mijn ventje de deur opendeed voor de postbode, die een gigantisch pak bij had... Ik had helemaaal niet verwacht dat wat vrijdag opgestuurd werd, vandaag al zou arriveren (dank u Bpost!).
En ik moet zeggen, ik had al een proefdruk gezien van onze opdruk, maar ben helemaal tevreden over het resultaat, stevig, mooi verpakt, zelfs met een folie en een strikje rond voor de kaarsen die we cadeau wouden geven, en ons eigen huwelijks-windlicht ziet er echt schitterend uit..

Een pluim voor de mensen van
http://www.lichtbries.be/
Ik vond ze echt héél erg vriendelijk en enorm snel van service, ik ben blij dat ik zo lang rondgesnuffeld heb op het internet om uiteindelijk bij hen te bestellen!

En nu snel al die kaarsen ergens in een kast verstoppen... Want 't ventje wil niet dat iemand ze al gezien heeft voor de grote dag :)

Lies
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 588

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-4-2012 14:35:45

Bedankt voor de tip!
Welk formaat van windlicht heb je voor jullie huwelijkskaars gekozen?

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 15:12:42

De lange op 27cm?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...