Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Amai

30-4-2012 10:58:31
Heylaba allemaal,
Met nog 116 dagen op de teller begint het nu echt wel te korten.
We hebben best al heel wat gedaan maar toch heb ik het gevoel dat ik nog enorm veel moet doen voor onze trouw.
Feit is wel dat we tegelijkertijd ook nog een verbouwing aan het afwerken zijn en momenteel kruiupt daar de meeste tijd in.Gisterenavond hebben we tot 1u 's nachts aan het behangen geweest...
We moeten de kinderkamers nog volledig schilderen en hun nieuw bed in elkaar frutselen,wij verhuizen naar een anderee slaapkamer dus ons bed moet nog uit elkaar en terug in elkaar,verlichting moet nog gehangen worden,badkamer moet nog geplaatst worden,er moet nog getegeld worden in badkamer en keuken,wasmachine en droogkast moeten nog naar een andere kamer gezet worden,oprit moet nog gelegd worden...snapje,we zijn wel effe zoet nog!!
Maar al bij al sta ik er qua trouwvoorbereiding wel goed voor,al beginnen nu zo de kleine prullen te komen.
En ik heb veel schrik om het één en ander te vergeten :-(
Onze uitnodigingen zijn bij de drukker dus als die klaar zijn zijn we weer een grote stap vooruit.
Weet er trouwens iemand waar ik van die leuke afsluitstickers kan kopen(zonder dat ik er mijn uitnodigingen heb besteld)?
Liefs,
Cindy

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 610

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:01:41

Hey,

we trouwen op dezelfde dag dus ik hoop mee op mooi weer;)

roh dat weet ik niet waar ze die verkopen misschien kan je eens kijken via vistaprint (zij doen vaak ook gratis acties dat je alleen verzendkosten moet betalen geloofde het eerst ook niet echt maar is allemaal heel mooi!)
veel succes nog met verbouwingen en trouw voorbereiden!

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:06:58

Hier ook een bruidje van 25/8, begint ook wel te kriebelen. Wij hebben ook al het grootste deel gedaan. Uitnodigingen zou ik volgende week de proef kunnen gaan bekijken en die zouden dan 14dagen later klaar zijn. Wij zijn met ohh met vakantie.
Wij gaan in de namiddag op zoek naar een nieuwe fotolocatie, die ik eerst in gedachten had is 45min rijden (met een beetje speling, moest het druk zijn onderweg) maar dat vinde we net iets te lang, op zo een dag willen we niet 2x 45min in een auto zitten, terwijl we voor de rest nog geen 10min moeten rijden.
En dan zijn het inderdaad nog kleine prullekes.

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 14:06:26

@Lotte:idd,Vistaprint,ze zijn al besteld sé!!Bedankt voor de tip!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...