Terug naar overzicht
Tip voor kleren van de kindjes kan misschien zijn: www.suitsyouwell.nl . Hele mooie kleedjes en ook kostuumpjes zijn zalig. En vlug verstuurd. Is maar een tip he
Melisa, het zal wel goedkomen!! Mijn vriend is ook zelfstandige en dus begrijp ik wel wat je bedoelt. Hier is het ook zo hoor. En qua kleren.. je kan mss ook naar een gewone kinderwinkel gaan, vind je soms ook heel toffe kleren.En wat je tante betreft, is echt jammer. Maar misschien moet je zelf eens met haar praten..Kop op, komt wel weer in orde!!
Oeibeter eens bellen naar de bruidswinkel en vragen wanneer je kleed binnenkomt?Goh... ik zou ook zenuwachtig zijn als mijn kleed nog niet binnen zou zijn hoor! en meestal moet dat nog versteld worden.Ik zag onlangs dat er in de jbc mooie witte meisjeskleedjes hangen (voor communie waarschijnlijk). Misschien hebben ze ook mooie passende jongenskleren?succes!!
wij hebben de kleedjes van bruidskindjes gehaald bij c&a was communiekleding :) maar echt mooie kostumekes voor de jongens!
hey,Sorry voor late reactie maar tis me weer gelukt om geen internet meer te hebben dus kan ik alleen in de pub nog op laptop.Mijn kleed komt waarschijnlijk eind volgende week binnen dus tword nog spannend he. de kinderen hun kleren heb ik gevonden in de premaman supermooi en zeer goedkoop en tis hoe ik het wilde dus kan niet klagen. voor de rest hoop ik dat alles optijd klaar gaat zijn. we zullen wel zien he.groetjes