Terug naar overzicht
als je kleed mooi tot op de grond hangt denk ik n iet dat dit een probleem is, er zijn toch veel bruidjes die peep-toes dragen...Ik heb zelf voor pumps gekozen...Maar ik zou niet meer veranderen in jouw plaats....
Hey Elisabeth,Ik heb zelf ook peep-toes gekocht. Denk niet dat het zo'n probleem zal geven. Tenslotte als je rechtstaat zien je 9 kansen op 10 je schoenen niet eens.Groetjes xx
Ik had peeptoes en dat zie je op geen enkele foto! Behalve op die waar ik mijn jurk optil om ze te laten zien ;-)Ik zou dus niet meer veranderen. Tenzij je een excuus zoekt om nog een paar schoenen te kopen natuurlijk
Kijk eens naar de foto's van Syrie (31/03).Prachtige peeptoes !
Als je peeptoes schoenen hebt is het wel zo dat je bij elke stap die je zet dit wel ziet. Moet je jezelf afvragen of je dit zo erg vind. Zelf heb ik gesloten schoenen gekocht. Groeten
Ik vind dat zelfs heel erg mooi, maar met mijn lelijke tenen heb ik een gesloten pump gekozen... doen waar jij je goed bij voelt, als peeptoes toch niet goed uitkomen onder een trouwjurk, waarom verkopen ze dat dan onder 'bruidsschoenen'!
Ik zie het probleem niet echt. Heb zelf ook peeptoes en I love them! Als het mooie schoentjes zijn en je teennagels zien er verzorgd uit, dan is een peeptoe toch juist mooi. Natuurlijk iedereen heeft een andere smaak maar ik zou ze niet weg doen om enkel en alleen die reden.
@ Swetlana: dat klopt dus niet! Bij mij zag je die schoenen NIET, ook niet als ik liep, mijn schoenen/voeten kwamen niet onder de jurk uit.Het is misschien afhankelijk van het type jurk, maar in mijn geval waren de schoenen echt niet te zien.Niet dat ik het erg gevonden zou hebben, wat is er nu mis met mooie peeptoes ;-)
ben ook van zin om er te kopen en ik ga mijn nagels mooi laten doen, dan is dat toch wel mooi he!!
Mercikes voor de reacties, ben al helemaal gerustgesteld nu :-) Trouwens, Gitte, het was mij bij je foto's inderdaad helemaal niet opgevallen dat je peep-toes droeg, en het stoorde inderdaad ook totaal niet of zo. Dus peep-toes it will be! ;-)
Ik heb ook peep-toes gekocht.. Maar heb wel een korte jurk.. Gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt!!
heb ook peep-toes maar zoals bianca ook kort kleedje maar mijn vriendin had lang kleed en was me niet opgevallen tot ze ze is komen showen :-)
Ik had ook open schoentjes en een lange jurk en af en toe kwam mijn koepel vast te zitten onder mijn hiet. Heel miniem maar je voelt dat wel.
Ik vind peep-toes juist heel tof, zeker als je je teennagels mooi lakt, bijvoorbeeld in een kleur die past bij je boeket, of de das van de bruidegom of de themakleur van jullie decoratie of uitnodiging.
Ja, Annelies, dat was inderdaad ook mijn idee - themakleur is rozerood bij ons, dus knalkleurtje op de tenen lijkt mij ook wel leuk. We gaan er voor! ;-)