Terug naar overzicht
Dan denk ik dat je al heeeeel goed op schema zit! Geniet nu maar wat van het mooie weer en de zomer die eraan zit te komen ;-))
Hallo hehe ja klopt wel :.Maar sowieso van september t.e.m. februari hebben wij veel minder tijd dan nu (door mijn verloofde zijn beroep). Dus daarom wil ik zoveel mogelijk nu al doen.Groetjes,Debbie
Amai dan heb je al hard gewerkt!! Je kan misschien al eens nadenken over de eventuele bedankjes..Hoor mij hier , moet zelf nog een heel lijstje afwerken..Veel voorbereidingsplezier!!
Jullie trouwen nog voor ons, en ook hier ligt alles een beetje stil.Wat is bij ons al in orde : - zaal- viering- gemeente (onofficieel)- ceremonimeester- DJ- fotograafWe hebben al een goed idee ivm de uitnodigingen en bedankjes.voor mijn jurk ga ik pas in okt beginnen zien, dan is de nieuwe collectie er...tenzij dat ik vb in juli al eens naar de "solden" ga ;-)Aan ons misboekje wil ik nog niet beginnen... want dan wete ik volgend jaar niks meer wat doen. hahaha Wij zijn vb nu ook al eens aan t rondkijken voor leuke locaties voor de fotoshoot. Niet dat we rondrijden ofzo, mar gewoon eens denken en ogen open houden :-)En verder doe ik volop inspiratie op voor vb decoratie, bloemen, muziek, juwelen, schoenen, kapsels, enz... ik denk dat ik een wedding-blog-verslaving aan het ontwikkelen ben !
Meer dan een jaar op voorhand waren wij zelfs nog niet begonnen... Wat je nog zou kunnen doen: nadenken over bedankjes, decoraties, misschien een bepaald thema voor de tafelaanduidingen, gastenboek, enveloppendoos, dagindeling, ... En een lijst maken van wie jullie allemaal willen uitnodigen, inclusief adres en andere contactgegevens. Succes met de voorbereidingen!
och bij ons heeft het ook ne hele tijd stil gelegen (ondertussen druk geweest met bevallen) maar dan ineens is't zo vel en dan moete duizend en 1 dingen doen! gene paniek maakt u lijstjes al maar en geniet er maar van! ;-)
Sanne, de contactgegevens heb ik al doordat we save the date kaartjes opgestuurd hebben :)!Carrie, ja hier ook zo wat inspiratie opdoen maar dat ben ik beu aant geraken :)!Zoals ik al zei dat we t.e.m. februari niet veel tijd hebben in de weekends, dan is het al direct begin maart en dan is het niet lang meer hé... Vandaar ik nu zoveel mogelijk wil doen.XXX
ik ken het gevoel helemaal! wij hebben ook al heel veel geregeld, we hebben zelfs onze enveloppendoos al. we zijn nu bezig aan onze save the date kaartjes en ons hotel voor de familie en vrienden zijn we ook aan het regelen. trouwvervoer, misboekje, ceremoniemeester, fotograaf, videograaf, zaal, ... ligt allemaal vast. misschien al eens rondkijken voor de huwelijksreis? 't is nu 't moment om vroegboek kortingen te krijgen voor 2013. Onze huwelijksreis is 1 grote verrassing, ik zal het pas weten als we op het vliegtuig stappen dus daar kan ik zelf niets aan regelen. :( :)groetjes