Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De voorbereiden liggen nu echt wel stil

30-4-2012 12:05:56
Zo jammer, ik heb in het begin vanalles geregeld en gedaan.
En nu heb ik precies niets meer te doen.

Volgende zaken zijn al in orde:
- vervoer
- DJ
- fotograaf
- zaal
- kerk
- ceremoniemeester
- save the dates
- jurk
- zelfs al een groot deel van ons misboekje zit in elkaar :)

Dus nu ligt het echt wel stil ...

Groetjes

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 819

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 12:08:42

Dan denk ik dat je al heeeeel goed op schema zit! Geniet nu maar wat van het mooie weer en de zomer die eraan zit te komen ;-))

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik30-4-2012 12:11:26

Hallo

hehe ja klopt wel :.
Maar sowieso van september t.e.m. februari hebben wij veel minder tijd dan nu (door mijn verloofde zijn beroep). Dus daarom wil ik zoveel mogelijk nu al doen.

Groetjes,

Debbie

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 13:09:40

Amai dan heb je al hard gewerkt!!
Je kan misschien al eens nadenken over de eventuele bedankjes..
Hoor mij hier , moet zelf nog een heel lijstje afwerken..
Veel voorbereidingsplezier!!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik30-4-2012 13:15:47

Jullie trouwen nog voor ons, en ook hier ligt alles een beetje stil.

Wat is bij ons al in orde :
- zaal
- viering
- gemeente (onofficieel)
- ceremonimeester
- DJ
- fotograaf

We hebben al een goed idee ivm de uitnodigingen en bedankjes.
voor mijn jurk ga ik pas in okt beginnen zien, dan is de nieuwe collectie er...
tenzij dat ik vb in juli al eens naar de "solden" ga ;-)

Aan ons misboekje wil ik nog niet beginnen... want dan wete ik volgend jaar niks meer wat doen. hahaha

Wij zijn vb nu ook al eens aan t rondkijken voor leuke locaties voor de fotoshoot. Niet dat we rondrijden ofzo, mar gewoon eens denken en ogen open houden :-)

En verder doe ik volop inspiratie op voor vb decoratie, bloemen, muziek, juwelen, schoenen, kapsels, enz... ik denk dat ik een wedding-blog-verslaving aan het ontwikkelen ben !

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik30-4-2012 14:46:14

Meer dan een jaar op voorhand waren wij zelfs nog niet begonnen...

Wat je nog zou kunnen doen: nadenken over bedankjes, decoraties, misschien een bepaald thema voor de tafelaanduidingen, gastenboek, enveloppendoos, dagindeling, ... En een lijst maken van wie jullie allemaal willen uitnodigen, inclusief adres en andere contactgegevens.

Succes met de voorbereidingen!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik30-4-2012 17:32:36

och bij ons heeft het ook ne hele tijd stil gelegen (ondertussen druk geweest met bevallen) maar dan ineens is't zo vel en dan moete duizend en 1 dingen doen! gene paniek maakt u lijstjes al maar en geniet er maar van! ;-)

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik30-4-2012 17:45:18

Sanne, de contactgegevens heb ik al doordat we save the date kaartjes opgestuurd hebben :)!

Carrie, ja hier ook zo wat inspiratie opdoen maar dat ben ik beu aant geraken :)!
Zoals ik al zei dat we t.e.m. februari niet veel tijd hebben in de weekends, dan is het al direct begin maart en dan is het niet lang meer hé... Vandaar ik nu zoveel mogelijk wil doen.

XXX

hanne
11-5-2013
 Meld misbruik1-5-2012 20:19:40

ik ken het gevoel helemaal! wij hebben ook al heel veel geregeld, we hebben zelfs onze enveloppendoos al. we zijn nu bezig aan onze save the date kaartjes en ons hotel voor de familie en vrienden zijn we ook aan het regelen. trouwvervoer, misboekje, ceremoniemeester, fotograaf, videograaf, zaal, ... ligt allemaal vast. misschien al eens rondkijken voor de huwelijksreis? 't is nu 't moment om vroegboek kortingen te krijgen voor 2013. Onze huwelijksreis is 1 grote verrassing, ik zal het pas weten als we op het vliegtuig stappen dus daar kan ik zelf niets aan regelen. :( :)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...