Nu Online
Momenteel zijn er 753 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed: check! Gezocht: schoenen, lingerie en juwelen!

30-4-2012 13:21:30
Dag bruidjes,

Mijn kleed is besteld en kijk al uit naar de eerste pas op 14/07!
Tegen dan zou ik m'n schoenen, lingerie en juwelen willen hebben..

Waar hebben jullie die gekocht? Hebben jullie tips, suggesties, ...

Ik twijfel er ook aan om via internet een onderrok te kopen: http://www.benl.ebay.be/itm/1-Hoop-Lycra-Waist-Wedding-Prom-Petticoat-Single-One-Hoop-Crinoline-Underskirt-/170822810473?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item6d74466335
Doen of niet doen? :)

Bedankt!

Sara
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 851

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 13:26:08

Hey Sara,

Super dat je je kleedje gevonden hebt!

Mijn lingerie is van Marie Jo en heb ik gewoon in mijn vaste lingeriezaak gekocht.
Schoentjes via brandos.be en juweeltjes via Lemony, ook online dus.

Ik heb mijn onderrok in de bruidswinkel gekocht, maar had ik geweten dat hij online goedkoper was had ik die zeker ook zo besteld!

Succes met het zoeken van de juiste accessoires!

groetjes

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 13:39:52

Ik heb mijn hoepelrok ook via Ebay besteld, en ik ben er tevreden van. Deze hoepelrok houdt evengoed mijn kleed dan een dure hoepelrok.

Het enige wat ik aangepast heb: bij de hoepelrok die ik gekozen heb zat een koordje om de hoepelrok in je middel vast te knopen. Dit heb ik zelf veranderd naar een elastiek (wit, voor kledij). Dit zag er mij toch comfortabeler uit. Maar dat moet je voor jezelf uitmaken.

Ik heb gezien dat mocht je niet tevreden zijn je het altijd kan terugsturen.

groetjes
Stephanie

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 14:00:37

Ik heb mijn hoepelrok gekocht bij de bruidswinkel, ik vond dat zo veel keuze hadden op internet en was bang dat ik een verkeerde ging bestellen.

Mijn lingerie is rood en van Marlies Dekkers, de lintjes van de bustier heb ik er van laten halen door een vriendin haar mama, bij mijn eerste pas zat het goed, ik ben tevreden.

Mijn schoenen komen gewoon van de Berca, het zijn schoenen van Tamaris, ze zitten wel nog niet heel comfortabel.

Ik ging normaal de oorbellen en de ketting van mijn zus (ze is ook getrouwd) gebruiken, maar hij past niet bij mijn kleed, de oorbellen passen wel, dus ik ben ook nog op zoek naar een ketting.

Sara
22-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 14:00:51

Oké, bedankt!!

De jacht naar dé schoenen, dé lingerie en dé juwelen kan starten :-)

Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-4-2012 14:13:02

misschien wel een tip: koop je lingerie niet te vroeg. ik wou al hele tijd geleden mijn lingerie kopen en de lingerie winkel heeft dit afgeraden omdat die echt perfect moet zitten en dat het kan zijn dat je nog afvalt of bijkomt en dan zit je lingerie niet meer goed. paar maandjes voor eerste pas is ideaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...