Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lampionnen: waar halen en hoe ophangen?

30-4-2012 19:09:59
Dag dames. Ik zou graag weten wie van jullie nog lampionnen gaat gebruiken op zijn/haar feest. Wij hebben heel onze dag buiten gepland, en zouden graag lampionnen hangen. We hebben er toch een heleboel nodig, om de bomen en de tent te versieren. Graag zouden we deze oplichten. Dat klinkt makkelijker dan het is, want ik heb me al suf gezocht op internet op verlichting voor IN de lampion. Kaarsjes zijn sowieso geen optie, led-lichtjes moeten worden opgezet en branden maar voor een beperkte tijd (en we zouden graag alles de dag ervoor klaar hangen). Dus rest me - denk ik - enkel nog een lampendraad, maar die vind ik nergens op Nederlandstalige website. In het engels zoek ik op 'string lights', en vind ik een heleboel slingers (met echte lampen) waar een lampion aan kan worden gehangen. Maar dus niets op sites van iets dichterbij... Iemand?

Lize
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1257

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 23:51:34

Hey Lize, dit kwam ik eens tegen, maar er zijn er vast nog, zoeken op 'Leds ballonnen' http://www.ledjes.be/Webwinkel-Product-3939447/Leds-voo... Succes!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 0:18:26

Al eens op de site van Ikea gekeken? Lampionnen op celverlichting èn in promo nu (van 9.99 aan 5.99!) - in die reeks zijn er ook slingers...

SOLVINDEN zonnecelverlichting
Ø30 cm. Levensduur led ca. 20.000 uur.
Kan met ecocheques aangekocht worden.
Aanbieding geldig van 30/04 t.e.m. 12/05/2012
en zolang de voorraad strekt

Lize
24-8-2013
 Meld misbruik1-5-2012 0:32:31

Al bedankt dames! Lies; zo'n led lampjes had ik ook gevonden, maar die zijn maar een beperkte tijd op voorhand aan te klikken. En gezien we alles op voorhand willen klaarzetten en hangen... En Linsey, goeie tip! 6 euro is nog steeds genoeg, maar dan hebben we alleszins geen problemen met verlichting... Als anderen nog ideeën hebben, graag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...