Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Passen en poseren: wat een weekend!

30-4-2012 22:28:45
Dag 'lot'genootjes, ik kom hier even een verslagje schrijven van het afgelopen weekend.

Vrijdag had ik mijn eerste pas. Ik was behoorlijk zenuwachtig, zou ik het nog even mooi vinden? Ik had namelijk bij het kiezen van mijn jurk een foto laten nemen maar op de foto zag het er precies heel anders uit dan hoe ik me voelde toen ik het aanhad. Maar eens opnieuw MIJN jurk aan had ik hetzelfde geruststellende gevoel waarmee ik deze koos in september. En hij paste nog, dus dat was ook een opluchting. Het was heel fijn om ook mijn accessoires erbij aan te doen, en vooral over mijn schoenen ben ik erg opgetogen (Rainbow Couture, model Allora)!

Zaterdag ben ik met mijn zusje op zoek gegaan naar een kleedje voor haar. Eerst naar Bobo in Tremelo geweest en nadien doorgereden naar Antwerpen waar de keuze viel op een kokerjurkje van Karen Millen, helemaal haar ding. Mijn mama is enkele jaren geleden overleden en mijn zusje en ik hebben een super hechte band dus wil ik graag dat zij ook een stukje mee in de spotlights staat. Ze gaat er schitterend uitzien!

En dan vandaag, mijn boudoir fotoshoot! Zoals eerder verteld wil ik mijn verloofde op de avond voor onze bruiloft verrassen met een fotoboekje. Dus boekte ik de fotografen van Weddings by Lily voor een fotoshoot in een unieke B&B in Gent waar mijn vriend en ik jaren geleden eens overnachtten. Dus vandaag om 6u00 opgestaan, de trein genomen naar Gent (2,5uur onderweg) en naar Clientology gegaan voor haar en make-up. Het resultaat was wat ik in gedachten had: een 'out-of-bed' opsteekkapsel en smokey eyes. Dan naar de B&B gewandeld. Om 12u00 kwam ik aan met een koffer vol lingerie (grotendeels gekocht bij Rouge Gorge, een aanrader!), schoenen en accessoires. Liesbeth en Lindsay van Weddings by Lily waren al daar. Het zijn twee vrolijke, toffe dames waarbij ik me meteen op mijn gemak voelde. Het poseren, zeker in lingerie, was een heel nieuwe maar echt leuke ervaring! Het was niet altijd even gemakkelijk maar ik heb er absoluut van genoten. En nu is het dus vol spanning wachten op het resultaat :) en hopen dat mijn toekomstige het even leuk gaat vinden. Dus voor iedereen die twijfelt om een boudoir fotoshoot te boeken: doen!

Groetjes!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 770

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 9:09:11

Hallo Lilabluestar,

Super om te leren hoe het allemaal goed geweest is. Ik heb zaterdag mijn boudoirshoot gehad met Siri van Boudoirdeluxe. Dat viel ook echt super goed mee. In begin was ik heel zenuwachtig maar eens de shoot begonnen was, is dat eigenlijk heel vlug voorbij gegaan. Nu is het spannend afwachten op de foto's. Deze zouden eind van de week naar mij doorgestuurd worden.

Groetjes Laura

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 11:11:38

Heb dit vorige zomer ook gedaan en ik moet zeggen dat de fotografe er echt wel iets moois van maakt hoor :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...