Terug naar overzicht
Je kan tegenwoordig ook heel moderne bruidsboeketten laten maken. Bv. een boeket dat lijkt op een handtasje en dat je als een handtasje draagt. Voorbeelden van modernere boeketten heb ik gezien in het boek ' Flowers in love" van Moniek Vanden BergheAndere alternatieven weet ik niet direct.Groetjes
HeyIk had ook een modern bruidsboeket. Foto staat op www.forum.trouwen.com Ge moet maar ne keer gaan zien.Veel plezier alvast!Wendy05/08/06
Hey,ja, vrijdag op het huwelijk van een bevriend koppel had de bruid een soort handtasje in trapeziumvorm, omwikkeld met glanzende groene bladeren en gevuld met witte roosjes. Het handvat was van een kunstig gevlochten touw. Prachtig gewoon!Groetjes,Lieve
Hey Eline,Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en het komt al dichtbij.Voor het bruidsboekt zijn er heel veel leuke moderne mogelijkheden hoor, als je naar een bloemenzaak gaat krijg je meestal verschillende boeken te zien of mee naar huis. Die handtasjes gemaakt uit bloemen vind ik ook wel heel tof. Voor de naamkaartjes denk ik dat we een klimopblaadje of takje gaan nemen en daarop met een goudstifje of wit stifje de namen schrijven en die voor de borden leggen. Kmoet het wel nog eens testen.Groetjes en veel plezier op jullie grote dag !Karine16-09-2006
Mijn boeket komt ook uit "flowers in love". het is een lange creatie met alleen een vijftal langstelige calla's en een draadwerk dat errond kronkelt.Als je wilt mail ik wel een foto door. contacteer me maar op cateyeske@telenet.beQua naamkaartjes houden we het heel simpel: gewone dubbel gevouwen kaartjes in hetzelfde glanzende papier als onze faire part waarop mijn oom zijn kaligrafiekunsten loslaat.Groetjes,Leen09.09.06