Terug naar overzicht
hallo, ik ben 3 jaar geleden getrouwd, ik had een kleed in een stuk maar ook met een nauwsluitend bustier...ook mijn lingerie was een bustier... ik heb er helemaal niet veel last van gehad, alleen tijdens het avondfeest een beetje (als ik aan tafel zat)...dan begon het wel wat strak te zitten, ik denk dat het beste is dat als je het gaat passen er ook eens mee gaat zitten,daar had ik niet aan gedacht...
He, ik heb ook een bustier, ik vind ook dat hij een beetje spantVoor mij is het al te laat, wij trouwen binnen 10 dagen (het gaat plots zo vlug!) en ik heber ook niet aan gedacht om er mee te gaan zitten.Ik hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben, duimen maar ;-)
Lol dat probleem heb ik ook, het spant, hoop dat ik op de dag zelf ni ga flauw vallen, bij het zoeken van een kleed was dit bijna het geval. *zucht* Bustier en zoveel kleedjes aanspannen enz hoop dat dit de oorzaak was, zitten lukt wel maar mijn schoenen aandoen is een andere zaak!
Ik krijg écht wel schrik..... Heb al nachtmerries dat mijn bustier openspringt.... Laten jullie weten hoe het gegaan is? ?