TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
6-10-2012
|
1-5-2012 11:26:37
Ik weet niet of het beter is en ik heb ook geen ervaring met munchenhof, maar je hebt ook nog de lissewalle in elverdinge. Dat is blijkbaar goeie zaal!
Wij zelf trouwen in landhuis t molenhof in westouter.
|
|
Michelle
8-6-2013
|
1-5-2012 11:52:12
Hey!
Heb geen ervaring met het Munchenhof. Maar is dat wel een echte trouwzaal? Heb precies nog niks gehoord hierrond...
Idd, de lissewal is een heel goeie trouwzaal met heel lekker eten!! En het molenhof silke is ook prachtig!! Wij zijn er ook gaan kijken! :-) Onze keuze is uiteindelijk gevallen op de Scherpenberg...
Trouwens Silke ben ik nu compleet fout of speelt uw ventje bij Poperinge? Denk dat wij elkaar van zien moeten kennen :)
groetjes!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
1-5-2012 21:34:48
Hallo!
Heb ook veel goeds gehoord van de Lissewal! Zijn we hier allemaal vd Westhoek? Ikzelf ben van Woesten en werk in Poperinge!
Groetjes,
Debbie
|
|
mieke
13-7-2013
|
1-5-2012 22:26:40
wij trouwen in de lissewaele, ben van brielen molenhof en scherpenberg ook al goeie ervaringen mee gehad. waar doe jij je feest debbie?
|
|
Michelle
8-6-2013
|
2-5-2012 10:45:12
Ja blijkbaar wel allemaal van dn uithoek :)! Wij zijn van Ieper!
|
|
Silke
6-10-2012
|
2-5-2012 16:16:26
Hey Michelle,
Ik toonde nog net je fotootje aan Niels en vroeg nog van dat meisje, speelt zij ook geen basket, ken jij haar niet? Ik herken haar precies... Et voila, klopt als een bus! Niels speelt idd basket bij Poperinge (samen met Thijs, Dailey, Thomas,...).
Leuk iemand te vinden om het forum die bekend voorkomt!
En idd, ook hier van den uithoek, Poperinge dus! Feest gaat door in Landhuis 't Molenhof! Goeie ervaringen mee!
|
|
Michelle
8-6-2013
|
2-5-2012 20:10:11
Dacht ik het niet :D!!!! jaja, dat ben ik die ook jaren heeft gebasket :)! Nu speelt alleen Mathias nog competitie.
Ik zal eerlijk zijn! De zaal het molenhuis vond ik prachtig echt heel mooi en heel veel goeie dingen van gehoord! Maar toen we een afspraak hadden om eens langs te gaan zat het daar vol mensen en na nog geen 5 minuten (echt waar!!!), stonden we weer buiten.... Dus toen had ik zo iets van, als we hier duizenden euro's achterlaten, mag het wel ietsje meer zijn.... Maar is en blijft een prachtige locatie!!!
|
|
Silke
6-10-2012
|
4-5-2012 9:13:25
Michelle,
Dat klopt helemaal wat je zegt!
Bij ons verloopt het ook zo maar we wisten dit vooraf al dat het zo ging zijn via vrienden van ons die daar ook hun feest gedaan hebben! Het is er enorm enorm druk, maar toch zouden ze eventjes meer tijd mogen nemen voor de klanten! Maar ja, ze hebben klanten genoeg eh... Wij zijn vorig jaar in juni geweest en eerste vrije zaterdag was dus 1jr en 4 maanden later! Is natuurlij wel serieus minpunt, zelfs mailen lukt maar half! Met beetje geluk antwoorden ze... Werkt ook op men zenuw maar dit,neemt nietnweg dat dit de zaal was die wij wilden! :-)
|
|
Michelle
8-6-2013
|
4-5-2012 11:13:31
Je hebt groot gelijk! Ik vond het zo'n raar gedoe die keer dat wij er echt geen zin meer in hadden om met hen te werken... Maar er had ons dan ook niemand gewaarschuwd :p!
Toen we naar de scherpenberg gingen de week erop was er niemand! We mochten door de zalen en het restaurant lopen. We kregen onmiddellijk al uitleg over hoe het verloopt... Ze gaf ons ook al enkele tips en ideetjes voor de dag zelf. En daarvoor zijn wij gezwicht :)...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|