TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
6-10-2012
|
1-5-2012 11:26:37
Ik weet niet of het beter is en ik heb ook geen ervaring met munchenhof, maar je hebt ook nog de lissewalle in elverdinge. Dat is blijkbaar goeie zaal!
Wij zelf trouwen in landhuis t molenhof in westouter.
|
|
Michelle
8-6-2013
|
1-5-2012 11:52:12
Hey!
Heb geen ervaring met het Munchenhof. Maar is dat wel een echte trouwzaal? Heb precies nog niks gehoord hierrond...
Idd, de lissewal is een heel goeie trouwzaal met heel lekker eten!! En het molenhof silke is ook prachtig!! Wij zijn er ook gaan kijken! :-) Onze keuze is uiteindelijk gevallen op de Scherpenberg...
Trouwens Silke ben ik nu compleet fout of speelt uw ventje bij Poperinge? Denk dat wij elkaar van zien moeten kennen :)
groetjes!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
1-5-2012 21:34:48
Hallo!
Heb ook veel goeds gehoord van de Lissewal! Zijn we hier allemaal vd Westhoek? Ikzelf ben van Woesten en werk in Poperinge!
Groetjes,
Debbie
|
|
mieke
13-7-2013
|
1-5-2012 22:26:40
wij trouwen in de lissewaele, ben van brielen molenhof en scherpenberg ook al goeie ervaringen mee gehad. waar doe jij je feest debbie?
|
|
Michelle
8-6-2013
|
2-5-2012 10:45:12
Ja blijkbaar wel allemaal van dn uithoek :)! Wij zijn van Ieper!
|
|
Silke
6-10-2012
|
2-5-2012 16:16:26
Hey Michelle,
Ik toonde nog net je fotootje aan Niels en vroeg nog van dat meisje, speelt zij ook geen basket, ken jij haar niet? Ik herken haar precies... Et voila, klopt als een bus! Niels speelt idd basket bij Poperinge (samen met Thijs, Dailey, Thomas,...).
Leuk iemand te vinden om het forum die bekend voorkomt!
En idd, ook hier van den uithoek, Poperinge dus! Feest gaat door in Landhuis 't Molenhof! Goeie ervaringen mee!
|
|
Michelle
8-6-2013
|
2-5-2012 20:10:11
Dacht ik het niet :D!!!! jaja, dat ben ik die ook jaren heeft gebasket :)! Nu speelt alleen Mathias nog competitie.