Terug naar overzicht
Hoi Jente,Neem eens een kijkje op de site van de bakboetiek ,zij maakt taarten,winkel is aan het st elisabeth ziekenhuis te Turnhout. Taartelicious zit in Herentals in de koppelandstraat 77. Bakkerij Willems in Turnhout,Steenweg op Gierle 116Groetjes,Nancy
Keek en Co via Facebook, heeft nog geen eigen website, maar op haar facebook staan genoeg foto's van haar taarten!!! Ze woont in Brasschaat
Dankjewel alvast dames! Ik ga zeker eens een kijke nemen bij de Bakboetiek.Hoop dat ik hier iets vind!
In Lommel heb je een dame die workshops geeft en ook taarten maakt op bestelling. Ik geloof dat de site hiephoera heet, ze maakt mooie dingen en vraagt 4 euro per persoon (dit was vorig jaar). Kijk maar eens op de site dan zie je het resultaat, nog veel succes!
kijk eens op taartatljee op facebook....ze maakt deze op bestelling en jouw wensen (je mag ze zelf ontwerpen)Ze zitten in omg van bruggegrtjs
Mijn zus heeft al verschillende workshops in de bakboetiek meegedaan, en zij is er enorm over te spreken. Deze maken taarten volledig op bestelling. (zoek via google maar eens naar taart huwelijk, de keuze is enorm.)Mijn zus gaat onze taart maken, en wij hebben ook een "moderne" taart gekozen. (niet het klassieke met bloemetjes etc..., maar een modernere versie.)
www.taartenmettoefjes.be