Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart?!

1-5-2012 20:49:44
Beste,
met nog maar 51 dagen op de teller wil ik nu wel op zoek naar een taart!
Weet iemand van jullie in de kempen ergens iemand die van die moderne, speciale taarten maakt?
Alvast bedankt,
Liefs!

jente
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1094

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik1-5-2012 21:13:57

Hoi Jente,

Neem eens een kijkje op de site van de bakboetiek ,zij maakt taarten,winkel is aan het st elisabeth ziekenhuis te Turnhout. Taartelicious zit in Herentals in de koppelandstraat 77. Bakkerij Willems in Turnhout,Steenweg op Gierle 116

Groetjes,
Nancy

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik1-5-2012 21:33:38

Keek en Co via Facebook, heeft nog geen eigen website, maar op haar facebook staan genoeg foto's van haar taarten!!! Ze woont in Brasschaat

jente
22-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 21:50:03

Dankjewel alvast dames!
Ik ga zeker eens een kijke nemen bij de Bakboetiek.
Hoop dat ik hier iets vind!

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik1-5-2012 22:39:34

In Lommel heb je een dame die workshops geeft en ook taarten maakt op bestelling. Ik geloof dat de site hiephoera heet, ze maakt mooie dingen en vraagt 4 euro per persoon (dit was vorig jaar). Kijk maar eens op de site dan zie je het resultaat, nog veel succes!

katrien
15-9-2012
 Meld misbruik2-5-2012 9:10:01

kijk eens op taartatljee op facebook....
ze maakt deze op bestelling en jouw wensen (je mag ze zelf ontwerpen)

Ze zitten in omg van brugge
grtjs

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 13:52:00

Mijn zus heeft al verschillende workshops in de bakboetiek meegedaan, en zij is er enorm over te spreken. Deze maken taarten volledig op bestelling. (zoek via google maar eens naar taart huwelijk, de keuze is enorm.)
Mijn zus gaat onze taart maken, en wij hebben ook een "moderne" taart gekozen. (niet het klassieke met bloemetjes etc..., maar een modernere versie.)

Nicky
1-1-2023

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...