Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt via Pixbook, ook met een foto.
Als je al de nodige foto(s) hebt, kan je zelf een uitnodiging maken via smartphoto of vistaprint ... Vaak kan je in dezelfde stijl kan dan ook menu's edm maken (als je dat zou willen natuurlijk)
Hoi Ann!Ik ga jouw topic eventjes volgen want ik zit met hetzelfde "probleem" ;)An en Ellemieke,zien jullie het zitten om jullie exemplaren eens door te mailen zodat ik een idee heb? Alvast dikke merci!revl@telenet.beGroetjes en Ann,succes!!!!
Wij maakten ze zelf, maar zonder foto, ik haalde wel immens veel inspiratie van op marthastewardweddings.com En voor bestellingen gaan wij altijd naar vistaprint, of Hema online, een drukker in de buurt kan misschien ook een optie zijn.... Succes alvast!
Wij hebben ook een uitnodiging met de foto van onze kindjes maar ze is ook helemaal uit de naam van onze kindjes
Het Inge Kan je me de uitnodiging eens doormailen aub? Zo kan ik ideetjes opdoen! ann.moris@telenet.be Bedankt
photoshop....hebben da gedaan voor de geboortekaarjtes van ons zoontje...maar mss eens internet rondzoeken... en dan eens naar een drukker gaan...onze uitnodigingen zijn zonder foto...en eens internet rondgekeken en vertrekken van 1 ontwerp enzo verder bouwen..
Leuke topic, zal ik zeker volgen want ik heb ook geen idee.Hey Inge, wij hebben ook al 2 kindjes, kan je je uitnodiging ook eens doormailen aub? anneliesdes@hotmail.com Bedankt.
je kan mss een tekening laten maken door de kindjes en die dan gebruiken voor de uitnodiginge...ik had da graag gedaan maar ons kobe is nog te klein daarvoor...