Terug naar overzicht
Wij hebben van Nederlandstalige muziek "Marco Borsato ft Sita - Lopen op het water" in de kerk.Groetjes
Wij hebben 'ik neem je mee' van Gers Pardoel... Ons thema is "samen op weg" :)
of "de avond" van boudewijn de groot...
Wij hebben "ik zal jouw man zijn" van Raymond van het Groenewoud.
wij hebben als we de kerk verlaten het liedjenoordkaap , ik hou van u :)mijn verloofde vond dit zo fantastisch :)
wij hebben 'Hoeveel ik van je hou' van Bart Peeters. Prachtig nummer vinden wij...
Bart peeters - Er is er geen een zoals jij en Blof - Alles is liefde
Wij hebben 'Schouder aan schouder' van Guus Meeuwis en Marco Borsato en ook 'Als ze lacht' van Yevgueni. Vond ik twee prachtige nummers die (hier) niet zo vaak gebruikt worden.
"Altijd Heb Ik Je Lief" van Clouseau vind ik een heel mooi nummer, prachtige tekst.
Hier zit "Altijd heb ik je lief" van Clouseau in de viering, ook vooral omwille van de tekst
Wij hebben gek op jou van clouseau
wij hebben voor haar van gene thomas en altijd heb ik je lief van clouseau
iemand zoals jij van barbara dex is ookwel mooie tekst (persoonlijk)ik heb je lief van stef boszo puur kan liefde zijn/make youfeel my love van paul de leeuw en adeleik heb je lief paul de leeuw
Ik wil van jou zijn door Jan Schepens, hebben wij in de kerk gespeeld...
niemand replay
merci voor de reacties kan niet meer kiezen nu lol
Hallo,na even google'en vond ik volgende nederlandstalige: - André Hazes: als je bij me bent - jij bent alles - Blof: alles is liefde - Clouseau: altijd heb ik je lief - heb ik ooit gezegd - Garry Hagger: het allermooiste - Gordon & Re-play: never nooit meer - Guus Meeuwis: alles wat ik zoek - dat komt door jouw - ik ook van jouw - Jan Smit: als je bij me bent - Marco Borsato: Ik hoor bij jou - Zij - Lopen op het water - Nick en Simon: omdat jij - Noordakaap: ik hou van u - Paul de Leeuw: ik heb je lief - Tooske & Bastiaan Ragas: alles - Volumia: hou me vast - Wolter Kroes: De ware - Mozaiek: wat zie ik je graag (ik weet niet wat het is of niet...) ook nog: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=132476 http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=378426&su... GroetjesAnnelies
Boudewijn de Groot – Avond
Hey,wij hadden in de mis : Bart Peeters- Zonder Woorden,Niet zo bekend, maar ooh zo mooi! echt mooie tekst enzo, iedereen was er enthousiast over!