TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
2-5-2012 8:09:31
is er iets mis met een traditionele slow? als je je er niet comfortabel bij voelt, zou ik zeker zo geen ingestudeerd dansje doen, komt vreselijk geforceerd over en bezorgt je meestal ook nog de nodige stress terwijl je eigenlijk op dat moment vooral moet genieten... iedereen wil altijd iets origineel als openingsdans maar dat is voor niks nodig hoor...
|
|
Tamara
7-9-2013
|
2-5-2012 10:12:01
Mijn ventje is ook helemaal niet goed in slows dansen, dus we hebben besloten gewoon een 'tegelplakker' te doen. Het is misschien saaier om naar te kijken dan een leuk dansje, maar het is jullie moment, dus eigenlijk moet je je daar niets van aantrekken. Als jullie toch iets speciaals willen doen, dan denk ik dat je vooral VEEL moet oefenen tot je het 100% onder de knie hebt. Veel succes alleszins!
|
|
Liesbeth
19-5-2012
|
2-5-2012 10:16:44
Wij hebben ook een niet trzditionele openingsdans en nemen dus ook les...oefenen is de boodschap..ons eerste deel lukt al redelijk, ik denk dat je gewoon moet oefenen oefenen en nog meer oefenen...dan komt het zeker welk inorde!
|
|
caroline
1-6-2013
|
2-5-2012 12:28:27
Ik zou gewoon thuis oefenen op de slow, zonder ingestudeerde pasjes. Op die manier krijgen jullie zelf wel een idee over hoe je hem best danst zonder ingewikkelde twists en pasjes. Een openingsdans moet vooral romantisch zijn, het zou spijtig zijn als je ervoor staat te stressen, laat staan stilvalt halverwege het liedje als iemand een stuk dans vergeet. ik ben ooit op een trouw geweest waar ze de tekst van het liedje projecteerde tijdens de dans. Was wel leuk gedaan vond ik.
|
|
Sofie
19-5-2012
|
2-5-2012 21:31:37
Hello ladies, Thanks voor jullie reacties. We hebben net onze 2de les achter de rug en het ziet er al stukken beter uit, nu begint het op een dans te trekken :-)! Nu moeten we alleen nog super hard oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Maar voel me er al stukken beter bij :-)! Jullie ook nog veel succes! X
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|