Terug naar overzicht
Hallo LiselotteVorige week heb ik mij diezelfde vraag gesteld. Ik dacht dat het nodig was om zo vlug mogelijk het gemeentehuis, kerk (indien gewenst), zaal, DJ, fotograaf en eventueel vervoer vast te leggen.Momenteel hebben we het gemeentehuis en de kerk vastliggen en zijn we prijzen aan het opvragen voor zalen, fotograaf, vervoer.GroetjesRebecca11.08.07
HeyIn oktober zijn er weer huwelijksbeurzen en daar vind je alles samen. Het is wel gemakkelijk als je echt weet hoe je wil dat je dag eruitziet, zodat je gericht kunt gaan zoeken. bv ik wou koetsen hebben dus heb niet gekeken naar oldtimers en bussen enzo.Voor de fotograaf heb ik er 5 bezocht (dat was mijn shortlist nadat ik op internet had gekeken) en uit die 5 eentje gekozen. De dj heb ik gevonden via zo'n trouwbeurs.Voor het trouwkleed zou ik gewoon vanaf oktober (dan is de nieuwe collectie er) gaan rondkijken. Ik ehb 3 winkels gedaan, en uiteindelijk mijn kleed in december gekocht.Voor de kerk bel je best eens met de pastoor en leg je de datum en het uur al vast. Nadien spreek je met hem af, maar dat is pas enkele maanden voor de trouw. Je moet wel een doopbewijs hebben, en daarvor ben ik lang bezig geweest (om dat van mijn vriend aan te vragen) dus best op tijd beginnen.Groetjes en veel succes!Vicky09.09.06
Hey,Wij zijn op ongeveer een jaar van de trouw begonnen.Eerst de zaal, gemeentehuis en kerk. Bij ons kan gemeentehuis echter pas 6 maand op voorhand.Dan fotograaf, ceremoniemeester, vervoer en dj (en eventueel videograaf). Dat zijn volgens mij de meest dringende zaken. Een beetje de dingen waarvoor je andere mensen nodig hebt eigenlijk.Bij ons zorgt de pastoor zelf voor de doopaktes.Een beurs is wel interessant (zoals Vicky reeds schreef).De nieuwe collectie trouwkledij komt inderdaad tussen september en november binnen.Groetjes, Sissi
heywij zijn begonnen met de zaal omdat iedereen zei dat dat het belangrijkste was en inderdaad hebben onze datum aangepast aan de zaal... verder hebben we al vervoer en djnog veel plezier