TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
21-8-2006 20:59:18
Hey
Dat klopt inderdaad. Ze moeten geen moeite doen om volzet te zijn, dus doen ze er ook geen moeite voor. Spijtig inderdaad.
Maar laat dit geen domper zijn!
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Phyllis
|
22-8-2006 6:26:16
Het is inderdaad zoals Vicky het zegt. Wat je wel kan doen is je postadres geven en vragen of ze een brochure en eventuele prijzen willen doorsturen per post. Ik had dat zo gedaan en kreeg er toch heel wat reacties op. Vaak vind je op de website van de feestzaal ook al een prijslijst hoor.
groetjes, Phyllis
(in singapore wachtend op transfer naar Frankfurt om terug naar huis te keren)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
22-8-2006 7:50:12
Hey,
ja, dit heb ik ook tijdens de voorbereiding ervaren en ik vind dat inderdaad boertig.
Sterker nog... Ik heb van de twee zalen (brunch en avondfeest) NIETS op papier. We hebben wel heen en weer gemaild, maar pas nadat ik er persoonlijk heen ben geweest. Ik hoop dus dat er niets mis gaat, want dan heb ik geen been om op te staan.
Raar dat professionele uitbaters niet eens de moeite nemen om een contract op te stellen, want dat mes snijdt toch aan twee kanten hé.
Groetjes, Lieve
|
|
nadia
|
22-8-2006 8:27:57
hey rebecca
Wij houden ons receptie/avondfeest in feestzaal De Postiljon (Kasteel van Nieuwland) in Aarschot en daar sluiten ze wel een contract af. Eenmaal als je beslist hebt, dat je daar je feest wil houden, maken ze een contract op.
Groetjes en veel plezier in je zoektocht!!
|
|
saskia
7-9-2007
|
22-8-2006 10:01:29
hey
wij hebben van twee zalen echt info gekregen en kozen uiteindelijk voor de snip waar ik na een simpel mailtje de volledige gedetailleerde prijslijst kreeg. bij sommige zalen kreeg ik geen info maar direct een mail met voorstel, incl datum en uur, om langs te gaan... inderdaad soms erg dat ze nog niet gewoon kunnen antwoorden op wat je vraagt.
toch nog veel plezier met voorbereidingen
|
|
Veroniek
|
22-8-2006 11:39:12
Hoi Rebecca
Ik wou ook alles op papier zetten en heb naar alle zalen waar we in geïntresseerd waren een mail gestuurd met ons emailadres en postadres in. Wij hadden van alle zalen die we aangeschreven hebben info gekregen, hetzij per mail en anders per post. Het was natuurlijk niet de dag zelf (van sommigen wel), maar van sommigen hadden we een weekje later ofzo pas antwoord... (In totaal zo'n 15-tal feestzalen)
Anders moet je je postadres eens vermelden...
Veel succes nog!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
22-8-2006 12:12:17
Bedankt voor de reacties. Ik ben in ieder geval al blij dat ik niet de enige ben die schriftelijk iets wil hebben.
|
|
Ann
23-9-2006
|
22-8-2006 13:01:00
De zalen zijn inderdaad niet gewillig om zomaar hun brochure op te sturen. Ze willen direct een afspraak enzo, zodat ze je kunnen ompraten om toch voor hun zaal te kizen. Ik ben daar ook niet voor. Wij zijn op de trouwbeurs geweest in Kortrijk en kregen daar zonder boe of ba een volledige prijslijst van de zaal waar we al veel in interesse voor hadden. Zo was onze keuze vlug gemaakt. Die brochuren bevatten toch geen geheimen, ik begrijp dat ook niet hoor. Bij mij werkt dat in hun tegendeel.
grtjs,
ann
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
22-8-2006 13:13:42
Veel ompraten zal er bij ons niet bijzijn. De kans is al klein dat ons feest in een goede feestzaal kan doorgaan, omdat we een simpel feest moeten geven wegens zeer klein budget. Het zal enkel met hapjes zijn, want menu's zijn te duur. Zal dus noodgedwongen een parochiezaal of ander simpel zaaltje moeten worden denk ik. Nadeel daaraan is dat je natuurlijk ook nog catering en zo moet gaan zoeken.
|
|
Maaike
18-8-2007
|
22-8-2006 13:55:21
Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk niet over kan klagen. De zalen die ik gecontacteerd heb, hebben me (bijna?) allemaal een prijslijst bezorgd via mail of via de post. Het hangt dus duidelijk af van zaal tot zaal. Ik weet wel niet in welke mate die prijzen bindend zijn. Maar je hebt zo natuurlijk wel een idee...
|
|
Peggy
23-6-2007
|
22-8-2006 17:52:15
Hey,
Ik vind het ook vreemd dat je zo weinig reactie krijgt. Van al de zalen die in gecontacteerd heb, is er maar eentje waar ik niks van gehoord heb. Miscchien zijn er een paar op jaarlijks verlof? (maar dat kan natuurlijk niet het excuus zijn van al de zalen.)
Verder wou ik nog zeggen dat je ook met een minimaal budget misschien "eten" kan geven. Je kan als je veel zelf voorbereid ook een koud buffet voorzien enz....
In ieder geval veel succes met je voorbereidingen
Peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
Vicky
22-9-2007
|
20-11-2006 16:14:08
Beste Rebecca, Wijzelf hebben hier nog geen hinden van ondervonden en hebben van iedereen die we aangeschreven (gemaild) hebben onmiddellijk (binnen de week) een reactie gekregen. Van een aantal zalen staan er ook prijzen op de website. Overzicht van de zalen die wij aangeschreven hebben: Hof ter Delft (Ekeren) Hortensiahoeve (Kapellen) E10-hoeve (Brecht) Hof van Reyen (Boechout) Hof van Nazareth (Lier) Hof van Beatrijs (Lier) Domein Martinus (Halle-Zoersel, binnen half uur reactie!) Link 21! (Herentals) Kasteel van Brasschaat (Brasschaat)
Veel succes nog! Groetjes Vicky
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|