Terug naar overzicht
Hey, bij de juwelier hebben ze meestal verschillende merken en verschillende stijlen die je kunt passen. De stijl van Wil M. en Nico T. Kun je vergelijken met het merk Deuxx.
Wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij Katrien Van Wambeke. Ligt helemaal in de stijl van degene die jij opsomde, maar maakt ze ook volledig naar jullie wens. En ze werkt zowel met goud als met zilver. Wij mogen morgen de onze gaan afhalen en we zijn er super blij mee!
wij hebben ze besteld in fede di oro...kan nog van alles wijzigen aan alle ontwerpen en prijs zit echt goe...in waregem (wie weet ik wel ni) zit er ook iemand die ringen ontwerpt vanaf nul...
Mijn ring komt van Gerda De Vrij, die zit in dezelfde straat als Wim Meussen in Antwerpen (er schuin tegenover zelfs). Ze werkt zowel met goud als zilver.
Hey,Mika daar moet je zijn voor je ringen heel goed van prijs en kwaliteit.Ik ben er in iederer geval super tevreden van! Ze maken wat je wil en als je een voorbeeld hebt van wat je graag ziet werken ze samen met u iets uit. Als je meer info wil kan ik je het gerust bezorgen via bericht. grtj
Hey Lize, dragen jij en Dries regelmatig zilver? voor Wannes hadden we ook zilver, en nu is hij er allergisch aan... en als tip kregen we dat titanium en andere metalen, qua uitzicht perfect overeen komen met zilver of wit goud, maar dat mensen daar zelden allergisch aan zijn... qua prijs is dat ook nog goedkoper dan zilver..