Terug naar overzicht
hey,ik heb zelf bij youniek besteld ben heel te vrede.Ze maken daar alles op maat.Het is wel zo dat je vrij laat bent .Want het duurd 3 maad voor de jurk klaar is en dan moet je terug gaan passen voor de retouges.Je kunt vragen voor het met spoed te doen maar dan kwam er een bedrag bij weet ni meer hoeveel maar dat staat op hun web site.groetjes Wendy
Hoi Dorien, mijn kleed komt ook van bij Youniek... Mijn 2 kleedjes trouwens...Ze zijn er super vriendelijk, super behulpzaam, en in mijn geval, gingen ze er echt goed mee om dat ik men eerste kleed niet meer wou... Ik zou zo snel mogelijk een afspraak maken om eens te gaan kijken, en je kan alles laten maken naar eigen goesting en smaak!!Ik dacht dat men eerste kleedje er op minder dan 8 weken was...Op men 2de kleedje wacht ik nu een 6tal weken... Groetjes en veel succes!!
hoi Dorien,Inderdaad Youniek is een kei toffe winkel. Er is echt niks teveel voor lin en davy. Ik heb zelf mijn kleedje gebaseerd op een suitekleedje dat ze hadden hangen. En de kleuren van echte bruidsjurk gekozen. Ik ben vorige week mijn kleed gaan halen. Ik heb er wel een tijdje moeten op wachten omdat het chinees nieuwjaar was. Maar ik zou inderdaad zo vlug mogelijk een afspraak maken. Héél véél succes.
Hey Dorien,Ik ben bij beide winkels langs geweest. In elke winkel had ik één wel bepaalde favoriet, maar uiteindelijks is het youniek geworden. Daarzitten de kosten van de retouches al mee in de prijs van je kleed (wat bij Claire de femmes niet zo is). Ikzelf heb maat 40 van kleed en de kleedjes die ik wilde passen bij Claire de femmes waren op 1 of 2 na al te klein voor mij, daarop werden ze toegehouden met een soort grote paperclip of vastgehouden. Bij Youniek waren er veel kleedjes met vetersluiting, en de eigenaar reeg steeds héél het kleed, zodat je goed kon zien hij het eruit zag vooraan. Mijn eerst pas bij Youniek was ik wat in paniek omdat er een stikfout zit in mijn kleed, maar ze verzekeren me dat de naaister dat zonder problemen kan retoucheren en dat je er niets meer van zal zien... dus...