Terug naar overzicht
Hey, wij hebben geen bruidsmeisje maar een ringenmeisje. We gaan haar ofwel een mandje geven met bloemblaadjes in en het doosje met de ringen ofwel een kleine versie van mijn boeket met een lintje aan waar de ringen aan zullen hangen. Maar jouw bruidsmeisje is natuurlijk wel nog klein, dus een leuk beertje zou eventueel ook kunnen gaan. Misschien haar lievelingsdier in knuffelbeer vorm... Wat ik ook nog heb gelezen, maar ik weet niet of ze het nog verkopen, is een rood waarvan het bloem zelf een ringendoosje is. Dat verkochten ze bij Bozzy...
Mijn dochtertje van 4 wordt ons bruidsmeisje. Ik denk dat ik mijn bruidsboeket in het klein laat maken voor haar. Ik heb ook een mooi tasje voor haar om bloemenblaadjes in te doen. Ik laat haar en mijn zoon de ringen naar voor dragen. Die hangen we aan een beertje van me To you.
Ons bruidsmeisje is 3,5 jaar. Wij hebben een mandje voorzien met bloemenblaadjes + een knuffel (konijn met truitje met haar naam op). Zo heeft ze altijd iets bij zich om aan te 'friemelen' . Onze ceremoniemeester houdt de ringen bij maar zal haar (en ons bruidsjongetje) begeleiden om de ringen aan ons te geven. Tenzij de kids op het moment suprême te verlegen zijn (dat weet je nooit op voorhand hé), dan geeft hij ons de ringen.Ik zou haar dus zeker iets in haar handjes stoppen.Groetjes en succes nog!
ja denk dat ik eens in de me to you collectie ga zoeken hoewel ze heel gek is van hello kitty maar ik daar niet echt een mooie knuffel van vind...heb nog 50 dagen de tijd maar zoveel is dat ook niet meer
wij geven onze bruidskindjes een mandje met bloemblaadjes in :)hebben ze toch iets in handen, en denk dat ik op de tafel waar zij gaan zitten en klein verrassing ga zetten waar ze zich dan bij bezig houden :)
hey wij hebben 3 bruidsmeisjes die krijgen elk een mandje met bloemetjes in en onze zoon word de ringendragen ik heb al enkele mooie kussentjes gezien die daar speciaal voor zijn gemaakt :) je kan ze ook zelf maken natuurlijk :) groetjes
heb veel mooie ringenkussentjes gezien (disneywinkel hasselt) maar mijn getuige heeft ons echt uit de nood geholpen en ze laat een hello kitty bruidspaartje maken en kostprijs 30€vind ik zelf ook schappelijk vermits britt supergek is van hello kitty gaat ze super blij zijn ermee :-)probleem opgelost