TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
2-5-2012 16:22:53
Waarom geen MP3 speler/Ipod en een luidspreker? Kan veel meer op dan op CD'tjes en je kan echt een playlist maken en non-stop laten spelen?
|
|
Elke
3-8-2012
|
2-5-2012 16:28:03
Hoi Bettina,
ik las eens een tip in een bruidsmagazine: vraag op de uitnodiging aan iedereen om hun 3 lievelingsliedjes door te geven en plaats die allemaal op cd's, of maak daarvan een mp3 lijst of zo. Dan kun je die liedjes afspelen als achtergrond tijdens het eten of zo. 60 x 3 liedjes is al 180 liedjes, daar kan je al een tijdje mee weg, zelfs als er af en toe dezelfde tussen zitten. Ik zou er wel rekening mee houden dat er weinig zal gedanst worden als er geen dj is. Wij hebben ook geen dj, maar wij verwachten ook geen gedans op ons feest. Maar dat idee met die lievelingliedjes daar was mijn verloofde ook tegen: zoooo veel werk, en ons restaurant kijkt al voor muziek en zo, en ja, hij heeft wel gelijk, ik heb inderdaad geen tijd over om ook nog eens een muzieklijst samen te stellen.
|
|
sara
2-3-2013
|
2-5-2012 19:29:48
Wij hebben ook geen dj, en ik ga inderdaad een playlist maken met liedjes. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ik denk dat het ongeveer zo zal gaan: ik en mijn vriend houden een tijd lang bij welke goeie artiesten/nummers ons te binnenschieten. Die samenvoegen zou toch al een 40tal nummers moeten opleveren. Dan eens googlen op wedding songs ofzo en zo een paar lijstjes afdrukken, aanduiden wat we mooi vinden. Toevoegen aan het lijstje. En dan alles door elkaar random in een afspeellijst. Wij hebben maar een 3tal uur muziek nodig want er is ook nog een vriendin van mij die gaat zingen voor een deel.
Van saaiheid moet je een beetje bedenken wat je verwacht. Verwacht je dat er gedanst wordt zou ik toch een dj nemen. Je moet ook bijvoorbeeld denken wil ik een 'openings'dans doen. daar zijn wij nog niet helemaal aan uit. misschien gaan we dansen op het eerste liedje wat die vriendin dan gaat zingen. Voor de rest verwachten we geen gedans. Er zijn genoeg andere dingen die je kan doen op een trouwfeest toch.
|
|
Ellemieke
|
2-5-2012 22:26:21
Je kan ook een feest houden 's middags, zeker als je veel oudere mensen hebt.. dan is het ook minder vreemd dat je geen DJ hebt :)
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
2-5-2012 23:19:18
Of ouderen dansen of niet...hangt wat af van de soort muziek die gedraaid wordt. grtz www.discovideo.be
|
|
Thierry
|
3-5-2012 17:15:36
Op onze trouwreceptie in de namiddag hadden we een Jazz-bandje: 'Freddy Saget All Stars' uit Merelbeke. Gedurende 3 uurtjes speelden ze eerst zachtjes in een hoek van de zaal, maar na een uurtje liepen ze tussen de mensen en speelden muziek op aanvraag. Héél gezellig, echt waar. Na ieder liedje applaudisseerden de mensen: iets dat je zelden meemaakt met een bandje op een receptie. Ze zijn met 5 man, en gekleed in een deftig kostuum. Voor de goedkoop moet je het niet doen (750 euro voor 3 uur), maar dit is alvast een uitstekend alternatief als je geen DJ wil, maar toch een zekere ambiance zonder gedoe. En indien gewenst kun je daar zeker op dansen. Doordat we geen klassiek trouwfeest met avondfeest hadden, hebben we ervoor gekozen om onze uitgebreide namiddag-receptie hiermee een beetje meer schwung te geven. En iedereen was hier heel aangenaam mee verrast. Nog een beetje langer en iedereen zou staan dansen (op een receptie!), maar helaas moesten wij toen weg ... .
Groetjes Katrijn & Thierry Getrouwd op 21/04/2012 :-)
|
|
Jolanda
|
18-6-2012 11:13:30
|
|
isa
6-9-2014
|
19-1-2014 21:22:39
Hey sara, hoe was jou ervaring zonder DJ ? mijn ventje wilt ook geen DJ maar ik heb er een beetje schrik voor
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|