Terug naar overzicht
Och Grit, ik denk dat (schoon)ouders soms gewoon niet willen luisteren...Ik had zelfs geen kleur opgelegd voor de mannenkostuums. Ik had enkel gevraagd om geen donker blinkend grijs kostuum te kopen omdat ik vind dat mijn ventje niet hetzelfde als de rest gekleed moet gaan... Wat doen mijn vader én schoonvader? Ze kopen een donker grijs blinkend kostuum... Natuurlijk is het niet identiek hetzelfde maar het is toch maar een kleine moeite om hier rekening mee te houden, nietwaar?Probeer het van je af te zetten, het is zijn keuze en veel kan je er toch niet aan veranderen.
Hier ook zo iets, Ik ben zelf voor alle mannen in de suite dezelfde das gaan kopen. Mijn papa vond hem best mooi , maar mijn stiefmoeder had toch haar bedenkingen "wij houden niet van verplichtingen" . Heel leuk allemaal...Ik had direct zin om te zeggen dat ze dan niet in de suite hoeft , maar voor de lieve vrede...
Ja, zo ga ik het ook aanpakken. Leven en laten leven, maar het moest even van mij af
Hey Grit, hier ook herkenbaar, alleen was het maar liefst mijn eigen moeder die perse dwars wou liggen. En dan wordt het alleen maar ongeloofwaardiger natuurlijk... Uiteindelijk had ik me er bij neergelegd dat hij in het donkerblauw zou zijn en de rest in het zwart en mijn stief-schoon-broer, of hoe je dat ook noemt, in een jeans alsjeblieft?!... Ik heb het hele boeltje aan mijn schat en de getuigen overgelaten, wij zijn sowieso een kostuum gaan kiezen voor de suite, hebben hun namen oPgegeven, en we zien wel of ze gaan of niet. Het is jouw dag die dag, maar ik heb intussen ook al geleerd dat je over sOmmige zaken eb details niets te beslissen zal hebben. En soms, heel erg soms, draaien ze bij.... Want mijn mama kwam me gisteren vertellen, dat 58 euro toch niet ht geld is om uit de toon te vallen... Dus wie weet... Succes, en veel geduld gewenst alvast!
Hier ook een schoonmama die met de vraag "alle tinten tussen crème en donkerbruin" (beige, goud, brons, bruin, ...) of turquoise" naar de winkel ging en met een rood, wit en zwart kleed terug kwam :)