Terug naar overzicht
een collega van mn werk heeft ook de ringen laten ontwerpen...ergens in waregem geloof ik...en hij was 3000 kwijt voor de twee...blijkbaar ook uniek...
Dit is zeker niet ongepast. Klant is koning en als het elders goedkoper kan, waarom niet?
je kan eventueel een prijs opvragen,maar een andere goudsmid zal nooit juist dezelfde ring namaken...ieder heeft zijn ontwerpen,an als ze al gaan beginnen nameken...ik heb ook mijn ring laten ontwerpen,is dus een uniek stuk en was alleen voor mijn ring zo'n 2300euro kwijt,maar voor een trouwring vond ik dit niet zo erg,het is hoe dan ook de enige ring dat ik draag en sinds 3 jaar huwelijk nog nooit uitgedaan...
Beste Kim,Zelf ben ik ook eerst op zoek gegaan naar het perfecte modelletje. In de winkels zaten we inderdaad ook zo rond een 3000€ per paar. Ik heb ze dan maar laten "namaken" bij een goudsmid voor de helft van de prijs! Zij wist ons namelijk te vertellen dat trouwringen in het algemeen duur zijn omdat juweliers weten dat er toch zowieso getrouwd wordt en men daar een beetje van profiteert. Ik zou dus zeggen, zeker doen. Als je hetzelfde kan krijgen voor minder geld, waarom niet?Groetjes,Nadia
Beste Kim,Ik heb net mijn ringen en ze zijn prachtig!Hiervoor ben ik naar Mika gegaan zij hebben ook een atelier waar ze maken wat je maar wil! Je betaald voor hat aantal gram en service natuurlijk. Ik heb prachtige gerodeerde wit-geel gouden ringen met vingerafdrukjes van onze dochter. Dit voor 1/3 van u prijs. Voor meer info stuur je maar een prive bericht. je kan ook op de site van Mika denk ik. grtj natasha
Bedankt allemaal voor jullie reacties!Ondertussen ben ik weer wat van idee veranderd. Ik heb namelijk een hele tijd geleden eens een prachtige ring zien liggen, ergens in een winkelstraat maar ik weet niet meer waar. Het was een ring met kleine bloemetjes, supermooi!Nu ga ik eens naar een goudsmid stappen om te vragen of hij/zij zoiets zou kunnen maken.