Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met marie fleur lingerie te lier?

2-5-2012 19:49:22
Hoi bruidjes!

Ik was aan het bladeren in de loving you en kwam uit op een advertentie van marie fleur bruidslingerie te Lier.
Iemand hier al geweest? Is het de moeite?

Groetjes!

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 634

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 20:41:37

Hey Tamara,

ik ben er geweest vol verwachtingen, maar de lingerie-afdeling vond ik dus echt teleurstellend. Klein, totaal niet zoveel keuze vond ik en ik heb er niets gekocht. Vond er ook veel 'bomma-lingerie' hangen.

Ik ben uiteindelijk gewoon naar den Inno geweest in 't stad :-) Véél meer keuze!

Succes!

Groetjes,
Emily

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 21:37:16

Is inderdaad veel kleiner dan ik verwachtte. Maar moet wel zeggen dat ze heel behulpzaam waren.

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik3-5-2012 7:00:43

Ik heb er 2 jaar geleden mijn lingerie voor onze grote dag gekocht.
Als je er langs gaat moet je wel expliciet vragen achter de bruidslingerie. Deze ligt niet zichtbaar in de winkel. Over de service ben ik zeer tevreden. De retouches die eerst bijna onmogelijk leken, door de combinatie met mijn kledij, zijn tiptop uitgevoerd.
Een echte aanrader.

Groetjes,
Kathleen

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 7:45:48

Ook ik ben hier vorige week mijn lingerie gaan kopen . Daar mijn kleed een bustier model is , hadden ze me aangeraden om voor lingerie een corsage te kopen . Ik vond het wel niet zo goedkoop , 150 euro , maar ben er wel tevreden over . Goede service en de retouche was op een paar dagen gedaan .

Je kan altijd eens gaan kijken hé .

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 14:42:28

Hoi bruidjes!

Ik ben er dan toch maar naartoe gereden deze ochtend en heb de lingerie die ik wou.
Je moet inderdaad vragen naar de bruidslingerie want die zie je in de winkel nergens liggen. Het was een vriendelijke bediening, niet gedwongen en heel geduldig. Ik heb een heel mooi setje van marie-jo. Had het waarschijnlijk dichter bij huis ook gevonden maar ben wel zeer tevreden met de hulp van de dame. Weer iets dat ik kan aanvinken!

Mercietjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...