TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
27-4-2012
|
2-5-2012 20:13:43
Ik had het volgende en ze vonden het super!!!
Op 27 april laten wij onze liefde bezegelen. En daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen. Om deze lange dag door te komen , willen we het één en het ander voorkomen =) Daarom een maskertje voor de avond er voor, zodat je een glimlach hebt tot over je oor! Lippenglos zodat je lippen gaan blinken, om daarna met zijn alle champagne te gaan klinken! Om uw tranen te bedwingen, kunt u de nattigheid in het zakdoekje uitwringen. Omdat rijst niet gegooid mag worden, heb ik een “champagne” bellenblaas voor jou gevonden! Om je na het hevige dansen op te frissen, heb ik een deo er voor jou weten uit vissen =) ! 1 stuk chocolade voor als de klok 4 uur slaat , zodat je een beetje van de drank bekomen gaat! Dan nog een flesje water, voor het wegspoelen van die vervelende kater! Muntjes voor het plezier, een badschuimpje voor het vertier! Bedankt dat je er bij wil zijn!! Charlotte 21-04-2012
|
|
Charlotte
9-6-2012
|
2-5-2012 20:33:29
Fantastisch! Jij hebt op je eentje mijn probleem opgelost, gepersonaliseerd en alles! Bedankt en veel succes nog!
|
|
Charlotte
27-4-2012
|
2-5-2012 20:46:01
Daar zijn we voor :o) Veel succes en geniet nog van je voorbereidend werk :o)
|
|
Jill
10-8-2012
|
2-5-2012 21:02:27
tof gedaan seg! en voor de mannelijke organisator van mijn ventje zen vrijgezelle ? heb je daar een idee voor ?
xxx
|
|
Charlotte
27-4-2012
|
2-5-2012 21:55:27
hey jill Mss een anti kater kit :o) Want met de mannen weet je maar nooit he. met flesje water - asprientje - iets hartigs voor te eten - kauwgum - deo enz
groeten Charlotte
|
|
jamina
31-8-2012
|
3-5-2012 7:37:34
Ik heb ook Charlotte haar ideetje 'gepikt' maar heb er nog een plakker voor eventuele blaren bijgedaan en een dafalgan... en de bellenblaas eruit gelaten, aangezien ik al aan 5 euro zat :-) heb alles van bij yves rocher besteld, daar kan je ook 20 staaltjes aankopen aan 2 euro... en deze heb ik er dan ook nog bijgedaan...
Groetjes xx
|
|
Martine
2-6-2012
|
3-5-2012 7:37:42
Wordt dit eigenlijk altijd gedaan , want ik heb volgende week zaterdag mijn vrijgezellen te vieren , en dit is het eerste wat ik er van hoor dat er voor de gasten dan een klein kadootje wordt gekocht ?
|
|
jamina
31-8-2012
|
3-5-2012 8:32:13
Hey Martine
Ik denk niet dat dit de bedoeling is nee... maar ik vind het zo gek dat iedereen alles voor mij zou betalen, dat ik ook men steentje wil bijdragen... ik dacht eerst gewoon geld in de pot te doen, maar dat vind ik dan zo onpersoonlijk, en iedereen doet toch de moeite om te komen, en heeft ook de moeite gedaan om een beetje mee te werken, alhoewel dit niet altijd even goed verliep :-)
Vandaar dat ik ze allemaal wil bedanken, voor men zus, degene die alles in elkaar gestoken heeft, haal ik zelfs nog een extra cadeautje, ontbijtbox ofzo :-)
Groetjes xx
|
|
sarah
24-8-2012
|
3-5-2012 8:58:38
jamina, waar kun je die staaltjes vinden van yves rocher? heb al es op de site gekeken maar vind die daar niet
|
|
sarah
24-8-2012
|
|
|
jamina
31-8-2012
|
3-5-2012 9:17:11
Als ge de bestelling doet, dan kan je naar het winkelmandje, daar moet zelfs niks inzitten, maar op de pagina van het winkelmandje kan je de staaltjes aanklikken, het zijn er 20 voor 2 euro... en er staan er nog 3 andere bij, die zijn gratis... die heb ik dus ook aangeklikt... ik heb men bestelling in 2 keer gedaan, de eerste keer de lippen balsem, en dan de staaltjes, en dan de 2de keer, de badzoutjes en ook weer de staaltjes... het leuke is dat je 2 keer de staaltjes kan nemen, en ook 2 keer een cadeauke kan nemen, maar dan ook wel 2 keer kosten moet betalen :-) alles is er binnen de week!
Veel succes!!
|
|
sarah
24-8-2012
|
3-5-2012 9:51:40
Mercikes :-)
|
|
mieke
7-7-2012
|
3-5-2012 12:19:17
Hoi Charlotte,
Leuk idee zeg:-) In welk zakje heb je dit dan allemaal gestopt? En wanneer heb je dat aan hen gegeven? In het begin van de vrijgezellen?
Groetjes,
Mieke
|
|
Charlotte
27-4-2012
|
3-5-2012 13:30:37
Ik had een simpel kartonnen zakje van bij ava, met daar in rood scheurpapier ( zo licht doorschijnend waarmee ze vaak lingerie mee inpakken) en dan de tekst op rood papier.
Heb het afgegeven toen ze bij mij allemaal samen kwamen voor te vertrekken.
Groeten Charlotte
P
|
|
mieke
7-7-2012
|
3-5-2012 14:35:24
Och echt merci hoor Charlotte P! Wat een toffe ideeën heb jij zeg En wat heeft je aanstaande gegeven aan de mannen op zijn vrijgezellen? groetjes P.S.: kijk uit naar je foto's hoor
|
|
Martine
2-6-2012
|
12-5-2012 7:50:45
Ideetje gepikt , heb enkel een paar dingen gelaten zoals de zeepbellen en het water . Rekening was nu al duur . Ik heb ook alles gevonden in het kruidvat , zelfs de zakjes . Ik heb aan de verkoopster gevraagd of ik enkele van hun puntsnoepzakken mocht hebben en dat was geen probleem . Strikje er rond en tekstje er aan gehangen . En vandaag is het dan zo ver , binnen een 2 uurtjes word ik opgepikt voor mijne vrijgezellen . Spannend !
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|