Terug naar overzicht
Hey Koen,Wij heb kasteel Coninxdonck ook bezocht en qua locatie en sfeer was dit echt prachtig.Jammer genoeg was de zaal voor ons iets te krap en de ontvangst nogal snel-snel en onpersoonlijk.Verder geen ervaring.. Succes! x
Bedankt voor jullie reacties!
Dag Koen, Wij geven ons trouwfeest in deze zaal in oktober. We hebben al samengezeten met de eigenaar om vanalles te bespreken en niets was teveel gevraagd. Ook krijg ik op mails snel antwoord wat bij de zoektocht naar een feestzaal bij vele anderen niet het geval was. Zelf heb ik hier nog geen feest meegemaakt maar mensen die ik ken wel en iedereen zei dat het steeds in orde was. Veel succes met de goede keuze van de feestzaal.
zoals vermeld in je persoonlijke berichtje: wij zijn er in 2010 getrouwd en ik kan alleen maar positief zijn! Het eten was lekker, de receptie in de tuin was prachtig (hopelijk heb je mooi weer zoals wij), er waren voldoende hapjes en drank voor iedereen (met oesterbuffet), er is een leuke dansvloer die grenst aan de tafels (L-vorm is ideaal, wij hebben de jeugd erlangs gezet) en de eigenaar is heel flexibel: fotograaf en videograaf konden een hapje mee-eten, op voorhand proefdiner gehad, aantal wijzigen ook geen probleem tot 14 dagen voor het feest...kortom: doen!
Dank je wel voor jullie reacties.@Ruth: proficiat met jullie plannen. Ik zou het fijn vinden op de hoogte te blijven over jullie voorbereidingen. Ik stuur nog een persoonlijk bericht.Al die voorbereiding: stressy, maar toch zo leuk!Koen
Hallo Iedereen, wij gaan binnenkort ook eens gaan luisteren bij Coninxdonck. Ik ben heel benieuwd maar het lijkt mij wel een ideale locatie! Groeten