Terug naar overzicht
miss doen ze dit voor de zekerheid ze kunnen gemakkelijk en mooi inpakken maar vergroten is een ramp en kun je bijna altijd zijn. Niet ieder bruidje blijft opgewicht of vermagerd sommigen verdikken van de stress of omstandigheden .
nu ik duim mee dat het 15/5 tip top in orde is
Ja, ik weet het. Kleiner maken kan altijd, maar groter maken is onmogelijk.Ik ben gewoon héél benieuwd hoe het de volgende keer zal zijn. Of het dan wél perfect zit, en het allemaal mooi geretoucheerd is. Ergens heb ik er wel vertrouwen in, maar toch zenuwen!Bedankt Tima!!
Ik had hetzelfde aan de hand; ik heb normaal een maatje 40 en ze hebben een 42 besteld, ondertss een 5 kilo afgevallen. en ook bij mijn eerste pas langst alle kanten te groot.. zo had ik nog nie echt een zicht hoe dat mijn kleed mij paste aangezien het pasmodel de allereerste keer een maatje 36 was, dus niet toe ging. in de winkel stelde ze me gerust dat het allemaal perfect geretoucheerd kan worden.dus dat zal bij jou ook het geval zijn hoor!!maar ik begrijp je reactie. veel succes!!Groetjes Serena
mijn kleed hebben ze langs beide kanten 4cm moeten innemen. omdat ik onverwacht toch 8kg was afgevallen. Ik ben het woe gaan afhalen en het paste perfect en je ziet het niet dat het vermaakt is. Dus dat gaat allemaal wel in orde komen! veel succes,groetjes,Pit
Ik heb een heel klein maatje (kleren kopen is soms een ramp), dus mijn trouwkleed was ook veel te groot, ook al hadden ze de kleinste maat besteld. Eerste pas viel ook wat tegen, maar bij de 2de pas paste het echt perfect! Geen paniek dus... Een goeie naaister doet veel!X