Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk is mijn tiara toegkeomen!

3-5-2012 9:52:41
Eindelijk, na exact 3 maand wachten is mijn tiara gisteren met de post aangekomen, hij is zo mooi! Erbij ingesloten zat een persoonlijk kaartje van lemony met excuses dat het bij mij allemaal moest mislopen. Ik heb ook gratis curlies bijgekregen, die trouwens ook prachtig zijn, en ze hebben de helft van het betaalde bedrag trggestort op m'n rekening, superservice dus!

Marijke

Marijke
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 712

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik3-5-2012 9:54:38

Wow van een degelijke klantenservice gesproken!
Nu heb je een gelukje bij een minder gelukkige situatie! :-)

Groetjes,
Kiki*

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-5-2012 9:58:29

ooooh jaloers, ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn tiara bij de douane ligt ( niet via lemony gekocht). ik kan niet wachten!

wel tof dat ze zo professioneel te werk gaan bij lemony. dikke pluim

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik3-5-2012 10:04:56

@Sara, dat was dus bij mij het probleem, mijn tiara heeft 2 keer vastgezeten bij de douane, een derde keer moest ik hem dus opnieuw bestellen maar hij was niet meer in voorraad, 'k vond het echt heel jammer want die vond ik nog ietsje mooier, een derde keer hebben ze dus een andere besteld en die is gelukkig niet bij de douane blijven steken, ben echt blij want op 23 mei heb 'k mijn proefkapsel. Hoop dat het bij jou ook snel in orde komt.

@Vicky, ja echt een superservice, ik denk dat ik 20 à 30 mails heb verstuurd en altijd werd er binnen de paar uur geantwoord, echt heel erg tevreden, ondanks het lange wachten.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...