Terug naar overzicht
Hiiiiih ik was net als jou 1 van de gillende tieners van boven de 20
Ik was zo graag gegaan gisteren, maar mijn verloofde was jarig. Dat kon ik dus niet maken vond ik Maar het was dus de moeite? Pure nostalgie veronderstel ik!
ik ben bij het vorig concert (2 jaar terug in Lotto Arena) gaan gillen...ah nee...toch niet...was toen zo teleurgesteld dat ik mijn geld er niet meer wou aan geven :-)veel plezier op de vrijgezelle!!groetjes
Ik heb het gehoord het gillen man wat was dat zeg maar heb me wel geamuseerd :-)groetjes
Ik was er ook én het was écht super!!Voelde me effe terug 20 jaar jonger...;-)
Haha lachen :D
Oohh, jaloers!!! Ik wou ook héél graag gaan maar had niemand die mee wou Geniet van je vrijgezellen!
De Backstreet Boys!!!! :-) Super! Ik ben ook twee jaar geleden geweest en ben nu niet gegaan door de combinatie met New Kids On The Block (ben daar niet echt voor en wou er dan mijn geld ook niet aan geven). Nu beklaag ik het mij wel! Echt jeugdsentiment, hé. @ Sandra: Teleurgesteld? Ik vond het echt goed! Ik was vroeger een hevige fan, samen met mijn beste vriendin. Twee jaar geleden zijn we opnieuw geweest en het was net terug als vroeger. Zalig, zo nog even terug "tiener" zijn. Ik heb zelfs een dansje in elkaar gestoken op "Everybody" om samen met de suite te dansen op ons dansfeest. En neen, ik vind dit er niet over :-)Dat compenseert dan toch de StuBrumuziek voor de rest van de avond!
Ik was er ook En het was inderdaad een superoptreden, voor mij was het 15j geleden als ik mij niet vergis.. :-)En nu: terug naar realiteit en zorgen dat de dag in orde komt ;-) Nog veel plezier!!
Ik heb de indruk dat véél toekomstige bruidjes fan waren/zijn van de Backstreet Boys. Ik was alleszins geen uitzondering .
ik ben zoooo jaloers!! wou ook gaan maar moest werken en vond toch niemand die mee wou gaan :-(