Terug naar overzicht
halloNa de openingsdans ga ik dansen met mijn schoonvader ( de vader van mijn toekomstige) en mijn man dan gaat dansen met mijn moeder. De andere 2 wachten gewoon, daarna ga ik mijn vader ten dans nemen en mijn man zijn moeder en de 2 waarmee we eerst dansten dansen dan samen. groetjes
Hallo, Na de openingsdans zal de bruid met haar vader dansen en de bruidegom met zijn moeder. Daarna gaat de bruid haar schoonvader halen en de bruidegom zijn schoonmoeder. Je kan dat zelf nog wat uitbreiden met grootouders, broers/zussen,... Zoals jullie zelf willen...GroetjesAnnelies
Na de openingsdans haal ik mijn papa en mijn verloofde zijn mama, dit liedje dansen we volledig uit. Voor de derde dans ga ik om mijn schoonpapa en mijn verloofde om mijn mama; de andere 2 ouders halen dan al iemand anders uit de zaal om te dansen.Tijdens deze dans gaan wij ook verder met "vermenigvuldigen": onze DJ roept niet van "changez!" zoals vroeger, zal gewoon spontaan gaan. Het is dan de bedoeling dat er al wat volg op de dansvloer staat en dat de DJ er dan een top feestplaat tegenaan knalt!