Terug naar overzicht
Hey Melissa,Ik had een paar schoenen besteld bij Brandos, heb ook een 36, en die bleken te klein te zijn, (vooral te smal), ik heb ze trg moeten sturen. Ik heb nu een paar schoenen van de rainbow collectie en daar heb ik een 36.5 in genomen.Groetjes Marijke
Hey, Ik denk dat het afhankelijk is van het merk dat je koopt. Iemand ervaringen met kopen bij Brandos, gemakkelijk terugsturen en andere maat bestellen of doen ze over alles moeilijk? gr
Bij mij werd niet moeilijk gedaan, wat ik wel misleidend vind is dat ze op de website zetten 'geen verzendingskosten', dit is idd zo als je van Nederland bent, als je van België bent dien je ze wel te betalen (ik heb gekozen voor verzending met track en trace nr en dit heeft me rond de 15€ gekost), achteraf heb ik dan het bonnetje dat ik in de post kreeg gescand en dat heb ik naar hen doorgemaild zo kreeg ik het toch trgbetaald. Eens mijn schoenen bij hen toekwamen kreeg ik ook dat bedrag trgbetaald, ik heb onder rembours betaald (dus aan de deur) en de 5€ die ik daarvoor bovenop de prijs van m'n schoenen heb betaald heb ik niet trggekregen.Marijke
Mijn schoenen die ik via Brandos gekocht heb, zijn vorige week toegekomen. En ze zitten prima! Ik heb maat 39 en heb dus ook 39 besteld, en ze zitten dus perfect!Ben trouwens zeer tevreden over de service, toch wel een aanrader! Geen enkel probleem gehad qua levering en/of betaling. Trouwens als ze niet passen heb je een maand de tijd om te terug te sturen en krijg je ofwel je geld terug ofwel een ander paar.