Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag en foto's 14 april 2012

3-5-2012 20:36:21
Dag lieve allemaal
We hebben er even op moeten wachten maar vanavond hebben we de foto's van ons wettelijk huwelijk van de fotograaf ontvangen. Ik heb al bijna 3 weken op mijn tanden moeten bijten om nog geen verslagje te posten want ik wou er meteen graag de foto's bij zetten.
Hier ga ik dan ...
Zaterdagochtend rond half zeven was het ganse huis nog stil. Hubbie en kids waren nog in dromenland toen ik opstond. Tot mijn grote plezier zag ik dat het een zonnige ochtend beloofde te worden. Ik kreeg geen hap door mijn keel en vertrok met zenuwpjes naar de kapper. Het was zalig om in alle rust als enige klant gesoigneerd te worden. De kapster was op de hoogte van mijn strakke planning (les 1 voor het feest volgend jaar: voldoende bufferen!) en ik kon dan na een uurtje al vertrekken richting het Ballonnenhuisje in Oostende om de fuchsia ballonnen in 2 reuze zakken te gaan ophalen (les 2: geef voldoende uit handen zodat je zelf wat kan genieten).
Een half uurtje voor de gasten aankwamen, was ik opnieuw thuis. De kindjes waren al volledig uitgedost en keken uit naar de kinderchampagne. Ikzelf kon eindelijk mijn kleedje aandoen. Ik was nog steeds super blij met mijn keuze: een rood suitekleed van LR uit La Sposa Outlet met daaronder rode schoenen. Mijn hubbie was blij verrast met mijn keuze en ik straalde nog meer!
Om kwart voor tien arriveerde de suite beetje per beetje. Amai, dat was echt genieten. Zoveel liefde die je die dag van iedereen krijgt. Enkele glaasjes bubbels en mini-ontbijtkoekjes verder vertrokken we tegen half elf richting gemeentehuis. De weergoden waren ons goedgezind want we hebben alle foto's buiten kunnen nemen. Alain & ik zijn geen grote poseerders en de fotograaf was hiervan verwittigd. Ik had hiervoor wat schrik maar de foto's geven me ongelijk - op de duur vergeet je dat er een fotograaf staat en dat levert de beste beelden.
Toen de schepen teken deed dat we naar binnen mochten, gierden de zenuwen door ons lijf. Precies 2 kleine kindjes die op schoolreis gingen! Het huwelijk zelf was eigenlijk een heel formeel maar toch speciaal moment. Het wordt zo echt als je het allemaal hoort zeggen en iedereen rond je ziet. Mijn sjattie had al 10 keer ja geantwoord bij het voorlezen van de rechten en plichten (kwestie van repetitie kan dit tellen!).
Een dikke kus en applaus later waren we man en vrouw. Zaaaaaalig. Buiten hebben we de fuchsia ballonnen omhoog gelaten en daar afscheid genomen van de fotograaf. Ik ben zo blij met onze keuze voor hem - het was zo relaxed!
Zoals het goeie Vlamingen betaamt, zijn we erna uitgebreid gaan borrelen en tafelen. Ik was stikkapot tegen 6 uur 's avonds (dat belooft voor volgend jaar).
Zo, dat was het zo'n beetje - het smaakt naar meer en we kijken nog meer uit naar volgend jaar voor de kerkelijke ceremonie en the big party.
Hierbij een link naar de foto's.
Dikke knuf
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 1575

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 20:58:43

super mooie foto's. proficiat

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 20:59:41

Rebecca...zo een leuk kleedje!!!
Heel speciaal zo met die kraag...stond je goed!!
Jullie zagen er wel heel relax uit vind ik zo op de foto's te zien!
Het was dus een goeie generale repetitie ;-)! Inderdaad...spanning niet te strak maken...levert alleen stress op als er iets mis gaat dan :-)!
Je kan nagenieten nu met de foto's en verder aftellen naar jullie 2de grote dag!

groetjes

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik3-5-2012 21:03:02

Heel leuke foto's!

Prachtig kleed, origineel!
Geniet nog maar wat na ;)..en nu aftellen naar volgend jaar he.
Grtjs,
Karen

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 21:11:47

Heel toffe foto's,je straalde,al een dikke proficiat en nu op naar volgend jaar!!!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik3-5-2012 21:53:22

Mooi! Proficiat met jullie trouw!

sven
10-8-2012
 Meld misbruik3-5-2012 21:59:31

hey

supermooie fotos en jullie zagen er schitterend uit

grtjs vanessa

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik3-5-2012 22:07:49

een dikke proficiat en wat was je mooi!!!!
geniet maar goed na en op naar het komende feest volgend jaar!

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik4-5-2012 7:34:12

Hé Varsenare! Trouw je daar ook voor de kerk? Wij volgend jaar wel :-) Mooie foto's trouwens!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-5-2012 8:06:35

Je hebt er misschien lang op moeten wachten, maar ze zijn het wachten waard :-) Mooie foto's en je zag er schitterend uit in rood!
Gefeliciteerd en nog veel succes met het verder voorbereiden van de volgende grote dag

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik4-5-2012 8:14:47

Proficiat! Het zijn mooie foto's en je zag er absoluut stralend uit .

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik4-5-2012 8:30:43

Wow super mooi kleed! Die hals is gewoon prachtig!
Doe je het kleed volgend jaar terug aan?

Vind het hele mooie foto's Rebecca!

Groetjes,
Kiki*

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 8:49:40

Wow Rebecca, mooie foto's hoor, en rood staat je geweldig!
Geniet nog maar lekker na en nu aftellen naar het tweede feest!

Groetjes

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 8:53:08

Superdikke proficiat! De foto's zijn heel mooi! En jullie zagen er stralend uit!

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik4-5-2012 9:58:03

Dikke proficiat!! Héél mooi kleed trouwens, speciaal!
Leuke foto's, jullie straalden! Ook een keimooi bruidsboeket!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:19:24

Ik heb echt zitten uitkijken naar je fotootjes!! Ze zijn heel erg mooi! Geweldige mooie jurk, stond je heel goed... Proficiat! Groetjes

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:44:24

hele mooi foto's en een prachtig kleed !!!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:00:39

Een hele dikke proficiat Rebecca!
De foto's zijn prachtig en jullie straalden nogal! Dat beloofd voor volgend jaar
een dikke merci voor je verslagje en foto's en veel groetjes!

Elisabeth
4-2-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:20:09

Mooie foto's, prachtig kleed!!

Groetjes!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-5-2012 17:01:07

Proficiat!!
Jullie zagen er stralend uit.
Nu aftellen naar volgend jaar!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 19:54:36

Hey Rebecca,

Heel leuk verslagje!! Dank je wel hiervoor! Jullie zien er een zalig koppel uit! en inderdaad, je kleed stond je beeldig! En steeds die aansekelijke glimlach hé :-D
Nog eens proficiat aan allebei!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-5-2012 17:32:40

Hey,

Heel heel tof! Je straalde echt in dat rood, zeer mooi!

Alvast heel veel geluk samen en geniet nog enorm na.

Groetjes Ellen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-5-2012 20:08:37

Hey allemaal. Bedankt voor jullie complimentjes. Volgend jaar komt er een ander (wit?) kleed maar voor deze dag wou ik iets rood!
@ Valerie: we trouwen volgend jaar in de kerk van Vlissegem (De Haan).

inge
15-9-2012
 Meld misbruik10-5-2012 15:34:22

Proficiat, jullie zagen er stralend uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info