Terug naar overzicht
halloik ben er vandaag mijn droomjurk gaan afhalen en vond de hulp ook heel super.de verkoopster is zeer vriendelijk. want toen ik de eerste keer langs ging en had gepast zei ze van je mag ook eens ergens anders gaan kijken en dan beslissen maar ik had zo een klik met de jurk wat ik gepast had, ze zei zelfs van kom doe ze nog eens aan en bekijk je nog eens goed in e spiegel, super vrouw gewoon. echt een aanrader.en wij moesten ook een uur rijden eer we aan de winkel zijn.
mijn kleed komt ook van daar!!!!!!! Inderdaad heeeeeeeeeeeeeeel vriendelijke mensen!!!!!!!!!! Ik zocht een kleed uit de collectie van leijten van 2011 waar ik helemaal stapel op was en had een mail gestuurd met de vraag of zij het nog in de rekken had.Heel snel antwoord gekregen en ik moest helemaal niet lang wachten om het te gaan passen, ze wou me gerust tussen 2 pasbeurten ertussen nemen!!!En het is helemaal niet snel-snel moeten gaanOndertussen ook een mailtje gestuurd voor dezelfde bloem te bestellen die in mijn kleed terugkomt, om in mijn haar te verwerken. Dit is geen enkel probleem en ze maken er zelf een lusje aan zodat er een haarspeld aan kan gemaakt wordenSUPER SERVICE!!!!!!!!!!!!!
Hier ook niets dan lof over Lecoq. De verkoopster (Ann) heeft mij altijd met raad en daad bijgestaan en zonder opdringerig te zijn.Intussen is mijn jurk klaar en mag volgende week donderdag afgehaald worden. Ook de afwerking en retouches zijn supergoed gedaan.Ik ga de uitstapjes naar de winkel nog missen Groetjes
HoiMooie kleedjes dat ze op hun site hebben staan!Mag ik vragen rond welke prijsklasse ze zijn?Groetjes
kim, Net zoals elke winkel zullen er ook verschillende prijsklasse's zijn. Elk kleed heeft zijn eigen prijs hé. Misschien dat je hen best eens een mailtje stuurt met die vraaggroetjes,natascha