TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
3-5-2012 22:11:53
Praktisch niet haalbaar denk ik. Op welke "vloer" zal er een dansfeest zijn? Sanitaire voorzieningen? Verwarming of regenbescherming? Electriciteit? Van waar moet het eten en drinken komen? Geluidsoverlast? ......enz grtz www.discovideo.be
|
|
Lies
18-8-2012
|
3-5-2012 22:23:02
In Knokke zijn er veel restaurants die dat doen hoor, en veel die een eigen stuk strand hebben, ik zou gewoon eens gaan wandelen op een droge dag, en het gewoon gaan vragen daar :)
Succes, Enneuhm, nooit je dromen opgeven hè ;)
|
|
Sanne
9-7-2011
|
3-5-2012 22:24:30
Met behulp van google kwam ik dit tegen: http://www.trouwenophetstrand.be/ En anders misschien in Nederland? (als dat niet te ver is) Daar heb je vaak "strandpaviljoens", een soort tavernes op het strand. Als je zoiets zou kunnen afhuren, heb je een zaal, maar toch op het strand.
|
|
Sara
6-10-2012
|
4-5-2012 7:13:04
ik denk dat het op zich wel haalbaar moet zijn, keertje horen bij verschillende kustgemeentes. Maar hou wel rekening met veel infrastructuur kosten als je dat wil doen. Je hebt een vloer nodig, wc's, tafels,... hiervoor zou ik toch wel al een weddingplanner aannemen, als je dat allemaal zelf moet regelen. Ook moet je rekenen met geluidsoverlast en de praktische aansluitingen. Ik ben vroeger naar fuiven geweest op het strand van oostduinkerke, dat was altijd wel fun maar wel toen georganiseerd door de gemeente zelf
|
|
Carrie
13-9-2013
|
4-5-2012 9:44:39
Ik ben ooit in Middelkerke naar een 'fuif' geweest op strand. Daar had de organisatie een open tent mogen zetten, met houten vloer, wc-hokjes enz. Ik denk dat het practisch dus wel mogelijk moet zijn...
Misschien inderdaad eens denken aan restaurants die je zouden kunnen helpen? Dan heb je ineens de tafels, bediening enz...
|
|
Mieke
27-4-2013
|
4-5-2012 12:50:37
hey Stefanie, ik weet niet van welke regio je bent maar inNieuwpoort kun je 'Windekind' afhuren. Dat is de surfclub en ligt direct aan het strand. (Er zijn daar al verschillende evenementen geweest dus lukt een trouw misschien ook..) Misschien dat je dit in andere gemeenten ook kan. Groetjes
|
|
Elke
3-8-2012
|
4-5-2012 17:30:00
Als het niet zou lukken aan onze Belgische kust (maar met al deze tips hier denk ik eigenlijk dat je wel een plaatsje zal vinden) kan je inderdaad wel uitwijken naar Nederland. Daar kan je zelfs op bepaalde plaatsen je wettelijke trouw laten doorgaan op het strand, dus daar zijn ze ook meer ervaren in het geven van trouwfeesten op het strand. Alleszins, er is op internet heeeeeel veel te vinden in dat thema, strandslippers als naamkaartjes en nog zo veel meer. Succes!
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
4-5-2012 21:12:54
Ikzelf woon aan de kust en elke zomer zijn er zowel in Oostduinkerke, De Panne, Nieuwpoort vaak beachparty's dus onmogelijk zal het zeker niet zijn. Daar wordt er ook sanitair, vloer, ... voorzien! Alleen denk ik dat het een serieus kostenplaatje zou kunnen hebben... Succes met je zoektocht!
|
|
Stefanie
23-8-2014
|
7-5-2012 20:51:50
Bedankt iedereen voor de reacties! Ik denk dat het inderdaad het beste zal zijn om eerst te informeren bij verschillende kustgemeentes.. Een surfclub afhuren of samenwerken met een restaurant zijn inderdaad goede alternatieven en inderdaad misschien wat praktischer :)
Ik moet toegeven dat ik vooral aan het romantische aspect van het strand had gedacht en iets minder aan de praktische kant.. :)
Nogmaals bedankt voor de tips iedereen !
|
|
caroline
14-6-2014
|
7-2-2013 14:31:24
hallo wat een leuk idee ,en hebben jullie al meer informatie kunnen vinden erover ,zie dat ook wel zitten ,alle tips welkom dus
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|