Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

3-5-2012 21:52:19
Hallo,

Ik had een vraagje aangaande de bedankjes. is dit een "must" op een huwelijksreceptie.

Waarschijnlijk is die vraag al een paar keer gesteld, maar ik vind dit niet direkt terug?
Wat doen jullie met die bedankjes en kado's voor getuigen en ouders.

Wat betreft dat laatste hadden wij in gedachten om na ons huwelijk een BBQ te geven voor ouders en getuigen om ze te bedanken. Anders belanden die gegeven presentjes toch in de vergeten kast of vuilbak denk ik. Of hebben jullie daar toch positieve ervaringen mee?

Groetjes
An

An
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1032

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik3-5-2012 21:55:25

Mijn broer had kaarsjes gegeven met hun foto op van de verlovingshoot, en dat kaarsje staat bij de ouders boven op de tv, en bij mij stond het op mijn nachtkastje, je hebt altijd mensen die het bewaren, en anderen die het ergens leggen waar ze het niet kunnen zien..

Ellemieke

Meld misbruik3-5-2012 22:10:40

De meningen zijn verdeeld, zie ook eerder topic: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=409926&su...

An
14-7-2012
 Meld misbruik4-5-2012 7:54:29

ok bedankt ik heb dit forum bezocht en twijfel nog. We zullen het er in het weekend nog eens uitgebreid over hebben en zien of er dan een oplossing valt.

Groetjes
An

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik4-5-2012 9:50:22

hallo An,
Wij gaan wel voor een bedanking voor iedere gast. Het hoeft helemaal niet duur te zijn maar geeft toch iets extra een het feest (mijn persoonlijke mening toch). Wij hebben gekozen voor een metalen sleutelhanger in de vorm van een vliegtuigje (thema is reizen), in een organza zakje gevuld met merci-snoepjes. Wij gaan de bedankjes ook al meteen op tafel leggen, is meteen ook een fijne verwelkoming voor de gasten.

groetjes,
Claudia

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik5-5-2012 14:33:11

Hoi, wij voorzien enkel foto-bedanking, die we zelf persoonlijk aan tafel brengen.
Dan is dat ook meteen de kans om bij iedereen aan tafel eens te komen en wat bij te babbelen. Er is daarna nog tijd genoeg om te dansen :)

Wat doen jullie met receptiegasten? Ik wilde daar precies niets voor voorzien? Of ook een foto?

Merci alvast!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...