TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katleen
8-9-2007
|
22-8-2006 10:32:13
Hey Isabel, Ik kan je niet echt verder helpen met de liedjes, maar wij zijn opzoek naar een gospelkoor voor in de kerk mag ik je daarom vragen waar jullie te raden zijn gegaan om jullie koor te vinden? Hopelijk is er iemand anders die jullie wel kan verder helpen. Mocht ik tijdens onze zoektocht toch nog liedjes vinden dan laat ik het jullie zeker weten. Groetjes Kate
|
|
valerie
|
22-8-2006 15:00:28
eye on the sparrow is een zeer mooi, maar rustig liedje, shackles van Mary Mary is ook tof, en natuurlijk oh happy day,...
Groetjes, Valérie
|
|
Isabel
1-9-2007
|
22-8-2006 15:44:00
Katleen,
Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik heb dit kunnen regelen via een collega en die komt met zijn koor zingen. Dat is het koor van Geraardsbergen denk ik. Je kan daar anders wel eens naar bellen he of ze dat doen. Ze hebben een website: Promusica.be denk ik. Ik moet wel zeggen, wij mogen eind oktober wel eens gaan luisteren of het ons bevalt, zo niet gaat de deal niet door. Dus ik kan je nog niet beloven dat ze hun geld waard zijn. Je kan dus gerust eens informeren.
I & H 01/09/07
|
|
Katleen
8-9-2007
|
23-8-2006 13:32:39
Isabel, Hartelijk bedankt voor de info. Zou je het erg vinden om ons laten te weten wat je ervan vond eind oktober? Kate
|
|
Isabel
1-9-2007
|
24-8-2006 8:27:10
Katleen, Ik wil zeker en vast effe posten hoe het is geweest. Maar als je niets van mij hoort rond die periode, vraag er gerust naar. Ik zou dat anders wel eens durven vergeten... :s
Groetjes!
|
|
Katleen
8-9-2007
|
24-8-2006 10:18:18
OK doe ik. Alvast bedankt Groetjes
|
|
Ann
|
3-10-2006 22:53:26
Stel dat jullie geen van beide geholpen geraken, kan ik met ons gospelkoor misschien wel helpen. http://groups.msn.com/whitenblack Wij zijn een witte groep, met zwarte soul, en brengen met enkele preprofessionelen gospel van de bovenste plank!! info 015/311300
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|