Terug naar overzicht
Een belofte van liefdeeen belofte van trouween bezegeling van: ik hou van jou!
Wij gaan trouwen!
Stefanie & Mario
Op ... september 2012 geven wij elkaar het ja-woord in de ........kerk te .............. om 15u.Wij nodigen je uit om deze dag samen met ons te beleven.
Mario ........... & Stefanie...............STRAATGEMEENTETEL.Of
Mario & Stefanie ...............-..................STRAATGEMEENTETEL.Cadeautip:Liefst voor ons huishouden geen geschenken, maarje mag wel aan ons spaarvarkentje denken: of REKENINGNR.
Ik vind het leuk, en zou je achternaam naast je naam zetten, dus: Mario .... En Stefanie ..... Veer geen opmerkingen, goed hoor :)
Jawoord is volgens het Groene Boekje zonder streepje en zonder hoofdletter, maar ik heb het wel vaker gezien zoals jij het hebt geschreven, dus het wordt nog gedaan. Aan jullie de keuze dus :-)
Ik zou het bovenste stukje links uitlijnen. Is het adres van de kerk makkelijk te vinden als je alleen de naam en de plaats weet? Anders zou ik de straat er persoonlijk ook nog bij zetten. Maar dat is meer omdat wij al hebben gehad dat we dat nog speciaal moesten opzoeken, omdat we anders niet wisten waar we moesten zijn voor de trouw...
heel goed! ik wil niet moeilijk doen maar normaal wordt eerst de naam van de bruid genoemd en dan van de man.
@ Nikki, bij de uitnodiging wordt eerst de man zijn naam genoemd en daarna de naam van de vrouw (bij de bedankjes is dat andersom omdat je dan al getrouwd bent!).@ Stephanie, ik zou persoonlijk het tekstje bovenaan niet links uitlijnen, het ziet er zo ook heel erg mooi uit, maar dat is persoonlijk natuurlijk.