Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het weer ....

4-5-2012 9:27:53
pffffffffffft wat een rotweer! En zeggen dat de mei-maand vaak zo een mooie (weer)maand is!!!

Ik ben nu al een dikke week de lange weersvoorspelling in de gaten aan het houden. Al 5 dagen gaven ze goed weer vanaf volgende week donderdag ... Is dat gewoon weg! Pfffffffffffffffffffffffffffffffft

Bettina
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1041

Stephanie

Meld misbruik4-5-2012 10:00:58

Oh Bettina!

Wij trouwen 18 mei voor de kerk en 12 mei voor de wet... ik weet dus perfect hoe je je voelt.

Ik stel voor dat alle meibruidjes dit steeds blijven herhalen:

Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk,

Dan MOET het toch gewoon helpen, niet?

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:21:57

Wij denken ook met weemoed terug aan 25 mei vorig jaar: toen was het schitterend weer... Maar dat slecht weer zal toch eens moeten keren hé, dat kan toch niet blijven duren!

Ik doe mee met de mantra van Stephanie! :D

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:45:25

uiteindelijk moet het voor mij maar 3 uur droog blijven zenne :p
1 uur voor het burgerlijk huwelijk
2 uur voor de fotoshoot

ik zou daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden mee zijn :)))

we zullen er alleszins het beste van moeten maken

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 11:11:31

We zullen nog maar even blijven hopen dat het weer terug betert, ze weten het soms nog niet voor de volgende dag, dus er is nog steeds een kans :-)

Nancy
5-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:20:41

Ik heb mij ook enorm druk gemaakt om het weer...de ééne dag was het voor 5 mei wolkjes met zon, de andere dag waren het lichte grijze wolken..en kijk nu..wat geven ze voor morgen????? Regen, regen en nog is regen...al bij al leg je je er wel bij neer hoor...en heb je nog steeds een heerlijk gevoel vanbinnen...dus jullie hoofdjes hierdoor niet laten hangen hoor!!!!! Ik duim mee dat het zonneke terug komt piepen

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:22:38

hallo

ik ga meedoen met de hoop dat het mooi weer gaat worden, hier op het werk zeggen ze ook steeds dat het einde volgende week beter gaat worden. Laten we hopen.

Ik stel voor dat alle meibruidjes dit steeds blijven herhalen:

Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk, Wij gaan schitterend weer hebben op ons huwelijk,

An
18-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 13:35:21

Ik doe ook mee met de mantra ! En elke dag een keer of 2 de weersites checken helpt niet, maar ik doe het toch! Nah!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik4-5-2012 20:41:31

ken dat gevoel pfff elke dag kijk ik op meovista en elke keer veranderd het weer
we kunnen alleen maar hopen he
moet toch eens stoppen met regenen he

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik5-5-2012 23:29:28

Ik kijk ook elke dag op meteovista. Gisteren was het 13° en vandaag al weer 20° en een 8/10 We moeten het nemen gelijk hoe het komt eh dames! Das het enige wat we nu niet kunnen regelen sé. Hoe dan ook! Het wordt geweldig!!!

Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 8:16:18

idd die meteovista verandert constant, en check hln ne keer! daar is het maar 11 graden nie te doen!! tssssssssssssss
och ja we zulle het moeten nemen gelijk het is zeker he

morgen ga ik op zoek naar een rode paraplu en enkele witte paraplus voor de suite

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik6-5-2012 10:40:45

Vandaag maar 10° niet meer, volgens mij weten ze het zelf nog niet goed
Ik zie wel een zonnetje staan en maar 10% kans op regen, dat vind ik dan wel weer positief

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...