Terug naar overzicht
Tekstje weet ik niet meteen, maar een druivelaar lijkt me geen goed idee. Hoe ga je die verplaatsen? Die groeit toch door zich overal rond te krullen en aan vast te hechten (muur, klimrek, onder of over een serredak...). Lijkt me niet echt verplaatsbaar. Maar er zijn natuurlijk wel andere planten waar het wel mee kan... :-)
wij zetten er dit bij:"Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten."
wij gaan waarschijnlijk met een olijfboom werken of een bloemstuk alla boom door de bloemist, hij is nog aan het puzzelen hoe en wat. Bij ons komt er op in het groot: Wens ons de boom in!en daaronder in het klein: Hang je wens voor het bruidspaar in de boom zodat deze ontspruit tot mooie toekomst. ( ofoiets, we zijn nog aan het puzzelen)
ik had mn hart verloren aan een magnolia (jonge plant) die we dan achteraf in de tuin kunnen planten en zal uitgroeien tot een grote boom. 1 probleem, de bloemen die ik zo prachtig vind zullen tegen onze trouwdatum volledig uitgebloeid zijn. Iemand suggesties voor een alternatief?als tekstje gaan wij dit erbij zetten (ook ergens op dit forum gevionden dacht ik):Vandaag hebben wij elkaar het Ja-woord gegevenomdat wij voor altijd samen willen leven.Je aanwezigheid maakte ons feest compleet,we vinden het belangrijk dat je het weet.Maar ook nog lang na dit feestwillen we wegdromen bij wie langs is geweest.Vandaar onze wensboom, nu nog leeg en stil,die met wensen van geluk gevuld worden wil.Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat we deze dag nooit zullen vergeten.