Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag onder de 400dagen geduikeld!

4-5-2012 11:59:09
Hey meiden,

vandaag zijn we eindelijk onder de 400 dagen gegaan!
Nu op naar de -300 :p hoop dat dit vrij snel zal gaan dankzij de geboorte van een toekomstig neefje èn nichtje, onze verhuis binnen een maandje, trouw van mijn verloofde zijn nicht en tal van verjaardagsfeestjes en babyborrels deze zomer :)

Aftellen geblazen!

Kiki*

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 557

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik4-5-2012 22:14:04

Hey Vicky

Bij ons staan er nog steeds 434 dagen op de teller maar elke dag maakt mijn hart een mini-vreugdesprongetje als ik er weer een dagje minder zie opstaan! :)

Ik tel mee af!
x

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik5-5-2012 12:07:32

Hey Karen, Wij zijn begonnen op 460 dagen dus al een pakje af maar toch nog veel te gaan. Zo kunnen we rustig alles voorbereiden maar kijk toch al reikhalzend uit naar die speciale dag! Vind het wel leuk dat er al vrij veel bruidjes van 2013 op dit forum zitten, schept toch een zekere verbondenheid Groetjes, Kiki*

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik5-5-2012 14:48:34

Spannend toch! Bij ons is het intussen 55.. aftellen gaat zooooo snel!

geniet nog lekker van de voorbereidingen, het zal er sneller zijn dan gedacht.

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik6-5-2012 14:45:28

Bij mij ook een supergevoel toen er een 3 kwam te staan .
Nog 3 weken en dan kunnen we zeggen " Nog minder dan een jaartje".
Mijn schoonbroer zei het deze middag nog aan tafel, binnen iets meer dan een jaar zullen we aan iets chiquer zitten dan belegde broodjes .
Wij zijn begonnen op 573 dus we hebben er al wat opzitten.
Ook hier is het uitkijken naar de verhuis, wel pas in het najaar maar dat gaat omvliegen want er is nog wat werk aan ons paleisje!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...