TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
26-10-2013
|
4-5-2012 14:18:16
zijnj ook met 50 personen ALS iedereen komt maar zoals het er nu naar uitziet door de minder leuke reactie's (trouw tweede keer) zijn we seffens nog tete a tete aan het doen bij wijze ven spreken :(
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
4-5-2012 14:27:08
Als die mensen niet willen komen, dan zijn ze het niet waard he. Dan kan je daar enkel conclusies uit trekken! Maar niet vrezen, zo ver zal het wel niet komen dat je een tete a tete zal hebben! Alles komt goed!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
4-5-2012 14:52:22
Super Stephanie! Het moet niet altijd groots zijn om leuk te zijn hoor! Het belangrijkste is dat de mensen die je nauw aan het hart liggen, de dag van dichtbij hebben meegemaakt! Iedereen heeft zich blijkbaar super geamuseerd en iedereen zal altijd met een grote glimlach aan jullie dag terugdenken ;-)!!
groetjes en dikke proficiat!!
|
|
Vicky
8-6-2013
|
4-5-2012 15:45:03
Wij houden het ook vrij klein (+/- 55 man) net om die reden. Hoop inderdaad ook dat het knallend feestje zal zijn met alle mensen die we in ons hartje gesloten hebben!
Blij dat het bij jou alvast geslaagd was! Enjoy the married life girl :-)
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-5-2012 18:58:54
En na dit zo leuk en enthousiast verhaaltje .... krijgen we dan ook die gelukkige bruid te zien :-) ?
Dikke proficiat en dank je om ons zo te laten meegenieten!
|
|
Bettina
4-8-2012
|
4-5-2012 19:54:05
Hallokes Ik merk echt dat het super fijn was. Ik was ook al aan het twijfelen omdat wij geen dj hebben op ons feest. Maar bij jullie is het zo ook gelukt. Het deed me plezier dit te lezen
|
|
Melissa
11-8-2012
|
4-5-2012 20:02:53
Dat lijkt me een super geslaagd dagje! Nogmaals proficiat! Ook wij geven een feestje voor zo'n 50 man, ik ben er ook wel een beetje bang voor dat e niet dezelfde 'ambiance' hebt van op een groot feest maar als je er eens over nadenkt...op een 'groot feest' is het ook meestal hetzelfde 'groepje' dat de dansvloer niet afkomt e, ze staan er ook niet heel de avond met 200 op :) Dus dat zal wel goed komen zeker! :)
|
|
Stephanie
28-4-2012
|
5-5-2012 0:43:06
Bettina, mijn vriend had de laatste week nog muziek gezocht , hij had ong 1000 liedjes gedownload (goed voor drie dagen muziek), van de cliché huwelijksliedjes tot pop tot 90's, echt voor ieder wel wat wils. We hadden ook zo programma dat de liedjes in elkaar doet overlopen en onze boxen geven wel redelijk wat geluid af. Maar ik wist ook niet of er zou gedanst worden of niet, wou gewoon wel een slowke doen en voor de rest zou ik zien wat het gaf... Melissa, als het bij ons gelukt is met 16 mensen, dan zal het met 50 man normaal ook wel lukken (als er tenminste enkele dansers tussen zitten)! Er was een totaal andere ambiance op ons feestje..heb mijn broer nog nooit zo zien dansen als je begrijpt wat ik bedoel.. Het zal zeker en vast leuk worden! Daarom wou ik ook eens mijn verslagje posten, om te tonen dat klein ook fijn kan zijn! Aan allen succes nog met de voorbereidingen!
|
|
Ellemieke
|
6-5-2012 19:26:38
Stephanie, hoe leuk! Je hebt helemaal gelijk, een intiem feestje kan zeker zo gezellig zijn :)
E.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |