TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
4-5-2012 14:20:04
Oooooo dat vind ik echt zoooo jammer voor jou...
Maar ik zou zeggen, probeer het je niet te veel aan te trekken, en maak er aub geen ruzie over want dat heeft toch geen zin! Het gaat trouwens om jullie dagje en over jullie geluk! Laat dat niet verbrodden door mensen die niet beter weten. En al is het een tête à tête, dan nog is het jullie moment en jullie dagje. Zij missen het, jij niet! De mensen die echt om je geven zullen er wel staan hoor. Dan beter vieren met oprechte mensen dan met mensen die je je geluk niet gunnen? Het is JOUW leven hoor ;)
Veel geluk samen! Dikke knuffel x
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
4-5-2012 14:29:12
Ik sluit me volledig aan bij Linsey: de mensen die er willen staan, zullen er zeker zijn. Geniet de komende weken en op jullie dagje gewoon van elkaar en al diegene die commentaar hebben en niet komen, hebben ongelijk.
|
|
joyce
26-10-2013
|
4-5-2012 14:30:48
dank je wel linsey, had het enkel niet van mijn oma wat ook mijn meter is verwacht en dat doet echt pijn :( het is inderdaad ons leven maar het doet pijn als je z'n reactie's krijgt groetjes
|
|
joyce
26-10-2013
|
4-5-2012 14:32:02
ga dat proberen vanaf nu te genieten en al de commentaar naast mij neer te leggen als ik en mijn verloofde maar gelukkig zijn dat is belangrijkste zeker hé bedankt voor jullie reactie's
|
|
Gitte
14-4-2012
|
4-5-2012 14:47:33
Goh Joyce, ik kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is. Maar er zijn vast toch wel mensen die wèl willen komen! Wat je meter betreft, oude mensen durven zo wel eens hun kuren hebben hoor. De grootvader van mijn man had ons niets laten weten tegen de deadline of hij zou komen naar het feest. Een keer gepolst bij de schoonmoeder of zij iets gehoord had. Nee, hij zou niet komen. Twee dagen nadat ik de definitieve aantallen had doorgegeven aan de cateraar wil hij opeens toch komen, dus heb ik in laatste instantie weer een herschikking van de tafelindeling moeten doen èn de cateraar op de hoogte brengen. En je mag eens raden wie er niet is komen opdagen op ons feest...Het is trouwens ook de peter van mijn man, maar we hebben zelfs geen kaartje gehad. Dus als het een troost mag zijn, je bent de enige niet. Verder waren wij ook met veel minder gasten dan gepland, maar eigenlijk hebben we daar geen last van gehad en toch een geweldige dag gehad. En dat zal jij zeker ook hebben! Maak je niet te veel zorgen, dat komt wel goed.
liefs
|
|
heidi
16-6-2012
|
4-5-2012 14:49:56
hey joyce!
kop op! je hebt mij in de week opgevrolijkt, nu is het mijn beurt, ik kan begrijpen dat je nu echt baalt, maar jij kan er niks aan doen dat je vorige huwelijk is misgelopen, en nog , het is jullie keuze, jullie zien elkaar graag, en meer is er niet voor nodig om gelukkig te worden, ik ben zeker dat jullie zeer gelukkig zullen worden, wel spijtig dat sommige mensen die je nauw aan het hart liggen, niet willen komen, maar je moet echt denken, degene die me het nauwst aan mijn hart liggen, en jullie willen zien schitteren zullen zeker aanwezig zijn, spijtig voor de rest, en zeker voor de stomme commentaren altijd.
dikke knuffel
|
|
joyce
26-10-2013
|
4-5-2012 14:59:57
inderdaad die commentaar altijd he word het echt zo moe tis tenslotte wel mijn leven hé... hopelijk draaid ze bij en komt ze toch.... afwachten
dankje wel voor de opbeurende woorden allemaal
xxx
|
|
treesje
10-7-2012
|
4-5-2012 15:05:13
hey, hier zijn het mijn ouders die tegen onze trouw zijn dus ja,..... ik heb er mij bij neergelegd en trek het mij niet aan, echt niet, gemakkelijk is het niet maar wij willen er samen voor gaan dus ja waarom niet he kop op!!
|
|
frida
6-2-2010
|
4-5-2012 16:14:35
Kop op!!!! familie kiest je helaas niet zelf !!!
|
|
nancy
14-9-2012
|
4-5-2012 16:26:23
Inderdaad meisje,probeer het van je af te zetten en nog te genieten van de laatste voorbereidingen!!
Misschien kan je toch nog wat extra vrienden of collega's vragen om de grote dag met jullie te vieren.
Vind de commentaar toch maar heel raar en ongepast hoor. Ze zullen toch al wel eerder gehoord hebben dat jullie gingen trouwen hé en dan wachten tot de uitnodiging komt om commentaar te geven,sorry maar sommige mensen begrijp ik niet goed hoor!! Ze mogen blij zijn dat je nog in de liefde gelooft!!!!
In ieder geval,probeer het je niet aan te trekken,ze zijn het niet waard hoor mensen die zo reageren!! Veel sterkte hé want weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is!!
Groetjes, Nancy
|
|
Alessia
7-9-2012
|
4-5-2012 17:08:34
hey meid, er zullen altijd mensen zijn die op de een of andere manier commentaar geven. Ik vind het heel jammer voor je! Waarom dingen uit het verleden halen om al dan niet oprecht iemand te kwetsen. Trek het je vooral niet teveel aan. Jij gaat trouwen met de man waarvan jij heel erg veel houdt! Probeer die gevoelens te koesteren en laat al die negatieve commentaren links staan. Zoals je zelf zegt, dit is een mooie periode waar je van moet genieten. Dus veeg die traantjes maar snel weg en tover je mooiste lach tevoorschijn, want niemand is het waard om jou verdriet aan te doen! Jij bent een bruidje en jij zult stralen op je grote dag met alle mensen om je heen die je liefhebben! Ik wens je alvast veel sterkte, het is niet makkelijk! Lieve groetjes en knuffel, Alessia
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-5-2012 18:54:42
Hey,Inderdaad, knoop je oren dicht voor alle onzin die, vergeef me de uitdrukking, heel domme mensen uitkramen! So what, je bent al getrouwd geweest!? Alsof je de enige bent op deze planeet! In plaats van fier te zijn dat jullie het opnieuw aandurven en dat jullie er echt in geloven. Ik ken een beetje het gevoel, maar het zij niet wij die ons neerleggen bij wat zij zeggen of doen maar zij moeten zich neerleggen bij onze beslissing! Doe hetzelfde, knoop je oren dicht voor hun onzin en ga ervoor en vooral, geniet ervan...'t is niet elke dag dat je zo'n mooie nieuwe kans krijgt! Dikke knuffel!
|
|
Ann
9-6-2012
|
6-5-2012 17:39:19
Ik vind het echt erg voor jou dat je familie niet blij kan zijn. Idd wat als je al eens getrouwd was? Het heeft je mss toen geen geluk gebracht, maar dat wil niet zeggen dat het deze keer ook is. En daarbij, als je al met je partner samen woont, dan maakt getrouwd of niet getrouwd zijn toch niets meer uit???? Geniet jij maar van je dag, jullie hebben zelf die keuze gemaakt.
|
|
joyce
26-10-2013
|
8-5-2012 16:23:19
hallo allemaal, buiten mijn oma en hare vriend heeft 90% van de rest al laten weten dat ze komen :-) zaterdag mag ikmijn kleedje nog eens aandoen voor de voorlaatste pas samen met mijn 2bruidsmeisjes spannend:-) en heb hier en daar het gerucht opgevangen dat sommige toch aan een vrijgezellenavond zijn begonnen hoewel ik had gezegd dat het niet perse moest.... maar dan toch ergens blij dat ze niet luisteren en toch aan het plannen zijn afwachten dus maar :-) verder heb ik van mijn ventje voor mijn verjaardag 24mei een weekendje zee gekregen ben er heel blij mee eventjes weg van alles zal ons heel goed doen mijn dipje is toch aan het omslaan naar terug gelukkig zijn
bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes en steun! groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
8-5-2012 16:32:02
Blij voor jou :D
|
|
Patricia
2-6-2012
|
8-5-2012 19:56:41
Ik ook :D
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
9-5-2012 10:15:14
Heel fijn om te horen! En nu genieten,he!
|
|
Linsey
2-6-2012
|
9-5-2012 11:52:19
Ziejewel!!! Ben blij voor jullie!!!!
|
|
joyce
26-10-2013
|
14-5-2012 16:34:44
heb te gek weekend achter de rug met het hoogte punt de bevestiging van de aanwezigheid van mijn oma en hare vriend nu komt dus iedereen behalve 2 geburen niet en 1 kammeraad reis lag al lang vast (amerika) ben dus super gelukkig maar met 38dagen nog op teller ook zenuwachtig aan het worden :-) wou het goede nieuws toch even delen
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
15-5-2012 7:34:10
Ach zie je wel! Super goed nieuws voor je!! Geniet nog maar van de laatste dagjes op de teller en van je grote dag!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
15-5-2012 17:56:35
...noteer het als een van de kleine "bridezilla" momentjes waarbij de bruidjes nog weinig kunnen relativeren .
't Leukste is dat nu alles OK is!
Heel blij voor jullie.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|