Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk weekend voor de boeg!

4-5-2012 14:21:38
Het derde laatste weekend voor de trouw wordt leuk en productief:

* Morgen mijn vrijgzellendag: ik weet dat ik stipt om 12u klaar moet staan, that's it!
* Zondagmorgen kostuum van mijn verloofde afhalen
* Zondagmiddag "vergadering" met de tantes die de broodjes gaan verzorgen voor de receptie bij mijn ouders voor het vertrek naar het gemeentehuis
* Nog wat opzoekwerk doen ivm onze reis
* Tafelkaarten maken

De laatste weken is het dus echt wel werken, eten, slapen, huishouden, trouw voorbereiden.
Voor iets anders schiet er niet veel tijd over!

Aan alle trouwkoppels van vandaag en morgen: geniet ervan!

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 591

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:04:16

Veel plezier met de ladies!!! :-)

Geniet maar van de voorbereidingen...het gaat allemaal zo snel!
Nog even aftellen...het is bijna zo ver!!

groetjes

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-5-2012 15:11:51

Heyla

Morgen staat mijn vrijgezellen ook voor de deur...ik mag tot 9u slapen en dan heb ik nog genoeg tijd om mij aan te kleden... Meer weet ik ook niet :D! Kweet ook ni naar waar we gaan dus misschien kom ik je nog wel tegen :D!

Wie weet tot morgen dus!

Lieve groetjes

Chantal

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik4-5-2012 18:20:22

Veeeeeel plezier lindsy! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...